בעידן האינטרנט מאות מיליוני גולשים ברחבי העולם ויותר משלושה מיליון משתמשים בישראל בלבד, מגיעים לכל פינה ולכל מוצר בהקשת כפתור. משנה לשנה, המספרים רק גדלים ואיתם גם השירותים, ההיצע והכלים העומדים לרשות הגולשים ונותני השירותים. עבור משווקים ואנשי פרסום, מדובר בפוטנציאל עצום ליצירת קשר עם לקוחות פוטנציאלים וקיימים, לבניית מותג, יצירת מודעות, מכירות, שיווק מסרים ומה לא.
מכללת הי-טק, מרכז ההדרכה למקצועות האלקטרוניקה והמחשבים, בשיתוף עם חברת A-2-Z לשיווק בינלאומי באינטרנט, פותחות קורס ייחודי לשיווק באינטרנט. בפעם הראשונה, כל שיטות השיווק והמכירות ברשת ירוכזו לקורס אחד מלא ומקיף. הקורס אשר ייפתח ב – 11 ביולי 2007, יסקור את כל מתודולוגיות השיווק, המכירות והפרסום באינטרנט.
הקורס, אומרים במכללה, מיועד למנהלי שיווק, פרסום ותקשורת, מנהלי מוצר ומותג, מנהלי פיתוח עסקי ומנהלי מכירות המעונינים להעמיק את היכרותם עם מדיית האינטרנט כפלטפורמה שיווקית, פרסומית ומסחרית. בנוסף, הקורס מיועד לאנשי אינטרנט ותוכן המעונינים לפתח את יכולותיהם בתחום השיווק והפרסום באינטרנט.המנהלים האקדמיים של הקורס הם יצחקי קורן – יועץ שיווק ותקשורת שיווקית וענבל אלוני-אופיר – יועצת שיווק ואסטרטגיה.
לדברי יצחקי קורן, מנהל תחום קורסי שיווק במכללת הי-טק והמנהל האקדמי של הקורס, המגוון העצום של הכלים, השיטות והטכנולוגיות אינו מאפשר לאנשי השיווק להסתמך על ספק או יועץ חיצוני אחד בתחום זה. "לעיתים חלקם באים מתוך עולם התוכן או הטכנולוגיה ולאו דווקא מעולם השיווק. עובדה זו מחייבת אותנו להכיר לעומק את המדיום והיתרונות הטמונים בו כדי למקסם את הפוטנציאל האדיר הטמון בו עבור מחלקת השיווק בחברות ובארגונים".
בין המרצים בקורס: אלון זכאי – מנכ"ל חברת A-2-Z לשיווק בינלאומי באינטרנט, דן אורחוף – פרל כהן צדק לצר עורכי דין ועורכי פטנטים, אייל כרמי – סמנכ"ל אידיאולוג'יק פרסום אינטראקטיבי, יצחקי קורן – מנהל תחום קורסי שיווק במכללת הי-טק ויועץ שיווקי לחברות היי-טק, פיני גורן – סמנכ"ל מכירות וואלה, רונן שמיר – עורך ומנהל אתר רשת ולשעבר עורך פורטל נענע, עומר קפלן – סמנכ"ל שיווק בחברת A-2-Z ועוד.
ממכללת היי-טק נמסר כי משתתפי הקורס ילמדו על מגוון הכלים השיווקיים הקיימים ברשת, בניית תמהיל השיווק האינטרנטי, תכנון וניהול פרויקט הקמת אתר, קידום במנועי חיפוש, ניהול מדיה באינטרנט, דיוור ישיר ושימוש ב- E-Newsletter, פלטפורמת e-Bay, כלי שיווק מבוססי web2 , מגמות חדשות, כלים לניהול פעילויות שיווקיות המבוססות על האינטרנט ועוד. עוד נמסר כי משתתפי הקורס יתנסו בסדנא מעשית של ניהול קמפיין AdWords בגוגל על בסיס תקציב אמיתי.