לראשונה: קמפיין למגזר הערבי לרגל חג העיד אל פיטר

הגרנד קניון בחיפה יוצא במסע פרסום רחב למגזר הערבי לרגל חג העיד אל פיטר, שיערך באמצע חודש אוקטובר.



הקמפיין יערך במשך שבועיים בלבד ונאמד בתקציב של כ- 50,000$ באמצעות משרד הפרסום טריו, חברת בת של אדלר חומסקי. הקמפיין יכלול פרסום ברדיו מודעות בעיתונים המקומיים במגזר הערבי וכן שלטי חוצות.



הקמפיין ידגיש בעיקר את המבצעים, ההנחות והמתנות שיעניקו החנויות בגרנד קניון לרגל החג, כמו כן ישלב הקמפיין השקת קולקציות חדשות בתחום האופנה, המתנות, כלי הבית ועוד.


ישראל סביון, מנכ"ל הגרנד קניון בחיפה מסר כי "הקמפיין מכוון לפני חג העיד אל פיטר במטרה להעניק לצרכנים מהמגזר הערבי, אשר למעלה מ-30% מהם מתגוררים באזור הצפון, את האפשרות לרכוש מתנות במחירים מיוחדים וליהנות ממגוון המבצעים שיערכו לכבוד החג".

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
קרן קופרמינץ - סמנכל שיווק סחר ופיתוח עסקי דלק ישראל צילום סיון פרג' (1)
עיצוב ללא שם - 2025-02-02T144746