לראשונה: קמפיין שיווקי משותף לאגודה לתרבות הדיור וערוץ החיים הטובים


האגודה לתרבות הדיור, בשיתוף אתר ערוץ החיים הטובים, יוצאים בשיתוף פעולה שיווקי: תחרות "חיים טוב במקלט", תחרות המקלט המטופח הארצי לשנת 2007.



מהאגודה לתרבות הדיור נמסר היום כי במסגרת הקמפיין המשותף, יעודדו האגודה וערוץ החיים הטובים את כלל תושבי המדינה לשפץ את המקלטים בבתים המשותפים, לצבוע ולעצב אותם בדרכים מקוריות ועדכניות כך שמעבר לזה שהמקלטים יהיו תיקניים, הם גם יהיו מעוצבים בצורה יפה ומקורית.



עוד מסרה האגודה כי בגמר התחרות (ב-2 בספטמבר) יוכרזו 4 המקלטים המטופחים והמתוחזקים ביותר (אחד מכל מחוז) בפרס כספי של 12,500 ₪ לכל בניין לרכישת מוצרים למקלט המשותף ברשת "הום סנטר" (סך כל הפרסים: 50 אלף ₪).



ערוץ החיים הטובים יקדם את המבצע המשותף באמצעות תשדיר מיוחד שיפיק לטובת הפרויקט, תשדיר שישודר בערוצי הבית של חברת ענני תקשורת ובהם ערוץ האוכל, ערוץ הבריאות, ערוץ ניקלודיאון וערוץ אגו. 4 המקלטים הזוכים יצולמו על ידי צוות אתר "חיים טוב", אתר ערוץ החיים הטובים.



מנכ"ל האגודה לתרבות הדיור, ראובן צדוק: "תחרות "חיים טוב במקלט" היא אחת הדרכים שבהן בחרנו באגודה לתרבות הדיור לעודד את דיירי הבתים המשותפים לשפר את תקינות המקלטים בעתות שגרה, שכן מצבם של המקלטים דורש שיפור. מטרתנו היא להביא את המקלטים למצב שבו אם חלילה יזדקקו להם, ניתן יהיה לחיות טוב במקלט בתנאים טובים".


אולי יעניין אותך

מייסדות סמייל (1)
יואב בר-נוה, אורי שמואלי, אמיר גלעד ותובל בר יוחאי
בקבוק מי עדן יום האישה קרדיט יחצ
הולמס פלייס מציעה אימונים אישיים מיוחדים בחינם באמצעות הולוגרמות תלת מימד צילום באדיבות הולמס (1)
GhostDetective#game-horizontal-2560x1440_na_01_en (1)
press-page-1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

עודד טהורי צילמה אפרת קופר
דלית וינטראוב מנהלת שיווק עמינח צילום טל טרי
מייסדות סמייל (1)