לראשונה – רשת "קרביץ" נכנסת לתחום המחשבים

רשת "קרביץ" המתמחה בייבוא ושיווק מכשירי כתיבה, ציוד משרדי וציוד היקפי, תשווק לראשונה מחשבים נישאים, ב- 63 סניפי הרשת. מנשה זילכה, מנכ"ל רשת "קרביץ" מסר כי בשלב הראשון תשווק קרביץ את המותג HP, מחשבים נישאים לצד מחשבים שולחניים. עוד מסר זילכה כי: "שוק המחשבים הנישאים בישראל, מהווה היום כ- 75% מכלל המחשבים ורשת קרביץ צופה לנתח שוק של כ- 15% משוק זה, לשנת הפעילות הראשונה".




לדבריו: "בעקבות הכניסה לקטגוריה החדשה, אנו צופים גידול של 20% במכירות, בקטגוריית הציוד ההיקפי ברשת". עוד מוסיף זילכה: "מסקרים שערכה הרשת, מסתמנת מגמה בקרב קהל היעד, כי בישראל, כמו בכל העולם קיים מעבר ממחשבי שולחן למחשבים נישאים גם לשימוש ביתי. במטרה לתת מענה לצורכי השוק, החלטנו להרחיב את קטגוריית הציוד ההיקפי בקרביץ ולהיכנס לתחום המחשבים הנישאים, תוך מתן פתרונות כוללים בתחום המחשוב והציוד ההיקפי".



לדבריו: "מבדיקות שביצעה רשת "קרביץ" בקרב קבוצות מיקוד, עולה כי הפרמטר החשוב ביותר ברכישת מחשב נישא, הנו: "עלות למול תועלת" – ניידות, נוחות, טכנולוגיה מתקדמת ומשוכללת ואופנתיות בהתאמה לטרנדים המובילים בעולם". עוד נמסר מהרשת כי היא תעניק ללקוחותיה "ערך מוסף" באמצעות צוות מנהלים ומוכרנים ייעודי, שהוכשר במיוחד להדרכות, התקנות ושירות של HP.



לרגל השקת המחשבים, תצא רשת "קרביץ", במסע פרסום רחב, באמצעות משרד הפרסום "אקספרט" מקבוצת באומן בר ריבנאי. הקמפיין בתקציב של 150 אלף דולר כולל מודעות, שילוט בנקודות המכירה ומסע קד"מ רחב.

אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס