גינדי השקעות הבונה בימים אלה את "קניון הגבעה" בגבעת שמואל, יוצאת בפעילות שיווקית חדשנית במהלכה מאפשרת החברה לתושבי העיר, לבחור את תמהיל החנויות בקניון, הנבנה בימים אלה במרכז שכונת הדר.
לאחר שהושכרו מעל 80% משטחי המסחר בקניון הגבעה, החליטה החברה לשתף את התושבים בבחירת החנויות שיאכלסו את יתרת השטחים בקניון. בימים אלה שלחה החברה מכתבים לכ-6,200 בתי האב בגבעת שמואל ובהם ביקשה מהתושבים לבחור את סוגי העסקים והחנויות אשר הם היו הכי רוצים כי יאכלסו את הקניון ואת רשימת המותגים והרשתות המומלצים על ידם בכל קטגוריה.
בהתאם לתוצאות הסקר, תבצע גינדי השקעות פנייה לבעלי העסקים שייבחרו ע"י מרבית התושבים ותעניק להם עדיפות בשכירת שטחי המסחר שנותרו. שיר הספרי, מנהלת השיווק של חברת גינדי השקעות מדגישה כי "המדובר בקונספט שאין לו אח ורע בשוק זה. לראשונה, מציע קניון לתושבים המתגוררים בקרבתו לקחת חלק פעיל ולסייע בבחירת תמהיל החנויות. ברצוננו ליצור מעורבות ואהדה של הסביבה ולתת שירות באופן אופטימלי. אנו מאמינים כי הצלחת הקניון תלויה בראש ובראשונה בתמהיל הנכון והראוי לסביבת מגורים זו והתושבים הם האמונים על המידע".