לראשונה: bit באפליקציית דלק ישראל

דלק ישראל משיקה אפליקציה חדשה וחוברת לאפליקציית התשלומים המובילה בישראל – bit, במטרה לייצר חווית תשלום חדשה, פשוטה, ידידותית בטוחה ומהירה יותר ללקוחותיה.

המהלך יושק באמצעות קמפיין רחב בכל המדיות, באמצעות הפרזנטור הזמר והיוצר רמי קליינשטיין.

בועז צ'צ'יק, מנכ"ל דלק ישראל: "מדובר בבשורה אמיתית ללקוחותינו, שייהנו לראשונה משיטת תשלום נוחה ואפליקציה שתהווה מועדון ללקוחות התחנה וחנויות הנוחות "מנטה". אנחנו פוגשים מדי חודש 3.5 מיליון רכבים שנכנסים לתדלק, מתוכם כ-1.6 מיליון לקוחות נכנסים לחנות. מועדון הלקוחות יאפשר לנו להעמיק את הקשר עם הלקוח על מנת שנוכל ליצר עבורו שיתופי פעולה והטבות רבות, מותאמות אישית"

האפליקציה החדשה חינמית, מזהה את מיקום תחנת הדלק, וכל שנותר הוא להקליד את מס' משאבה לבחור את סכום התדלוק ולהזדהות באמצעות קוד או טביעת אצבע. לקוחות שבוחרים ב-bit כאמצעי התשלום, ייהנו מאמצעי תשלום נוח ובטוח, ללא צורך בהקלדת פרטי כרטיס האשראי גם בתחנות הדלק וגם בקנייה ברשת חנויות הנוחות מנטה.

מעבר לשיטת התשלום הנוחה והיעילה, האפליקציה תהווה מועדון לקוחות שיציע מגוון מבצעים והטבות, כולל מבצעים המותאמים אישית בהתאם להרגלי הצריכה של הלקוח. בנוסף לכך, המהלך נותן מענה לצורכי הלקוחות, במיוחד בימי הקורונה כשהם מנסים לצמצם מגע עם אנשים ככל הניתן.

בועז צ'צ'יק, מנכ"ל דלק ישראל : "אנו שמחים להשיק היום את האפליקציה של דלק שהינה פתיחת מועדון ללקוחות התחנה וחנויות הנוחות "מנטה" אשר תאפשר לנו להציע לקהל לקוחותינו מגוון רחב של הטבות מותאמות אישית. אנחנו פוגשים מדי חודש 3.5 מיליון רכבים שנכנסים לתדלק, מתוכם כ-1.6 מיליון לקוחות נכנסים לחנות ומטרת מועדון לקוחות הינו שיפור חווית הלקוח באמצעות לימוד מעמיק של צרכי הלקוח. הארנק הדיגיטלי יאפשר לנו להעמיק את הקשר עם הלקוח וליצר שת"פ וריטיקלים עם השותפים העסקים שלנו, לרבות ספקי המזון.

מעבר לטכנולוגיה המתקדמת, הושקעו זמן ומשאבים נכבדים כדי לייצר אפליקציה שתהיה קלה לתפעול עם ממשק ידידותי למשתמש ,ונראות מושכת לעין , בסופו של יום אנחנו מציעים פתרון הסעדה איכותי על הדרך, והיה לנו חשוב שזה יקבל ביטוי ויזואלי טעים ונעים לעין".

גולן שרמן, משנה למנכ"ל וממונה על חטיבת חדשנות ואסטרטגיה, בנק הפועלים:
שילוב החוזקות של חברת דלק עם bit, יוצר את מהפכת התשלומים בעולם הדלק, לראשונה בישראל, ומייצר פתרונות תשלום דיגיטליים מקצה לקצה בתחום זה – החל בתשלום מהיר על תדלוק ועד תשלום קל ונוח בחנויות הנוחות. bit, חלוצת מהפיכת התשלומים בין אנשים, משמשת כיום יותר ויותר חברות ועסקים בעולמות הביטוח, פנסיה, מזון, קמעונאות, רכב, ומעתה גם דלק, והיד עוד נטויה.

bit ניצבת במקום הראשון בהעדפת הצרכן מבין אפליקציות התשלום (90% ציינו את bit כמועדפת במחקר מעמד המותג של מכון המחקר SAPIO, 2019), ולאחרונה זכתה להכרה עולמית ונבחרה במקום הראשון בתחרות הבינלאומית PayTech Awards בלונדון, וכן נבחרה כ- Best Banking App בתחרות Challenger Awards בניו יורק".


אולי יעניין אותך

 קצוביץ ושירי וקס צילום באדיבות גוטפרנדס
Let's TALK about it! המלכה איליזבת יערה קידר
IFA_B
 1_ קרדיט צילום - יעל צור
 הסביבה 2023 של יוניון מוטורס- טויוטה ישראל
bmw-gfb0242366_1280 (1)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח