מאלטי ממשיכה את המהלך האסטרטגי של השיווק החוויתי: משיקה רשת חברתית

מותג הבירה השחורה מאלטי משיק בימים אלו, לראשונה בארץ, אתר חדש www.mymalty.co.il שיהווה רשת חברתית לשיתוף מועדפים. שימושו העיקרי של האתר הוא אחסון מקוון (online) של כל הקישורים המאפשר לגשת אליהם מכל מחשב, להוסיף קישורים ולערכם.


Mymalty ,מהווה פלטפורמה שדרכה ניתן לשתף גולשים נוספים ברשת באתרים מעניינים ומועדפים של קהילת הגולשים. את האתר בנתה חברת אידיאולוגיק.



www.mymalty.co.il הינו אתר מקוון בעברית המבוסס על האתר העולמי Del.icio.us הנחשב לאתר שיתוף המועדפים החברתי הגדול והמוביל בעולם .




פעילות זו ממשיכה את אסטרטגיית המותג החדשה של "בולט שונה ומיוחד", אשר החלה בפעילות " מרגיש לא נורמאלטי" בהשקעה של כ- 2,000,000 ₪ שבה הצרכנים באמצעות השתתפותם היוו אמצעי מדיה של המותג.


מהחברה נמסר הבוקר כי המבצע אשר הסתיים לאחרונה הוכתר כהצלחה,במסגרת הפעילות הוקם מיניסייט שאליו נכנסו כ- 450,000 גולשים והועלו 40 סרטים מיוחדים ויצירתיים אשר יצרו הגולשים . הצלחת המבצע נראתה גם על מסכי הטלויזיה ,כאשר אנשים מן היישוב צולמו לחדשות 2, 10, 1 לבושים בחולצת המבצע.




רינת רוטקובסקי, מנהלת מותג מאלטי: "ערכים של שונות, מיוחדות ובולטות הינן ערכי המותג של מאלטי אשר מבטאים סגנון של אנשים שלא חוששים לבטא טעם אישי וסגנון ייחודי בבחירות שלהם.

אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס