מאמא עוף, יצרנית ומשווקת מוצרי העוף והשניצלים המוכנים הגדולה בישראל, עולה בקמפיין טלוויזיה שמטרתו לתמוך ולחזק את סדרת מוצרי התירס ועוף. הקמפיין בניצוחה של ג' יפית עולה בהשקעה של 2.8 מיליון ₪.
בסרט הפרסומת מכריזה מאיה ישעיהו "תירס תירס" ובנה מתלהב, מתייצב לידה ודורש תירס. מאיה מרוצה מהתגובה של בנה ומתוודה כי הוא משתגע על שניצל תירס ועוף של מאמא עוף. את הפרסומת מסכמת ג' יפית באומרה "הוא יודע שזה תירס, את יודעת שזה עוף".
את מוצרי תירס ועוף השיקה מאמא עוף לאחר שזיהתה את פוטנציאל הטמון בשילוב השניים. התירס הינו הדגן האהוב ביותר על הילדים והחזה עוף המהווה מקור לחלבון מלא באיכות גבוהה ומרכיב חשוב בתפריט היומי. בעקבות הביקוש למוצרי תירס ועוף, הרחיבה מאמא עוף את הסדרה וכיום היא מציעה 3 מוצרי תירס ועוף: שניצל תירס ועוף, כוכבי תירס ועוף ואצבעות תירס ועוף, כאשר היד עוד נטויה.
שוק מוצרי העוף המוכנים עומד מתחילת השנה על מחזור מכירות של כ- 243 מיליון שקלים כאשר על השוק חולשת מאמא עוף של תנובה המחזיקה בכ- 62%* נתח שוק.
*על פי נתוני סטור נקסט ינואר- אוקטובר (כספי).