טמבור הינה היצרן הראשון בישראל וחברת הצבע הראשונה שמקבלת תו אמון הציבור החברה עברה בקרה בתחום הצרכני והתחייבה לעמידה בכללי אמון הציבור.
בשלושת החודשים האחרונים עברה טמבור פעולות בקרה על ידי הצוות המקצועי של ארגון אמון הציבור, במסגרתן הוטמעו כללי ותקנות הארגון בפעילות החברה. בימים אלו הגיע התהליך לסיומו לאחר שנמצא כי טמבור עמדה בכל הכללים הנדרשים הרלבנטיים לחברה יצרנית, שאינה מחזיקה ברשת חנויות בבעלותה אך מוצריה נמכרים באלפי נקודות מכירה ברחבי הארץ.
קבלת תו אמון הציבור מחייבת את הגוף העסקי לשמור על כללי אמון הציבור המתמקדים ב- אמת והגינות בפרסום, גילוי נאות ושקיפות המידע, שירות נאות ואחריות למוצר, כיבוד החוק, הגינות בעריכת חוזים וקיומם ושמירה על פרטיות.
בנוסף לאלו, מחויבת טמבור להציג מידע באופן ברור בפרסומים, לא להצניע מידע חשוב בכוכביות, לוודא כי השוואות למתחרים יהיו מדויקות, לטעון טענות שיווקיות רק כאשר הן מבוססות על בדיקה מקצועית, לספק מידע מלא וחיוני לגבי תכונות מוצרים ועוד.
באמון הציבור מציינים כי בתחום פועלות לא מעט חברות כשמתלונות צרכנים עולה כי הם נתקלים לעיתים בבעיות שעניינם איכות ושירות, כך שחשוב לצרכן לדעת שיש בקרה ואחריות גם לאחר הקנייה.
מנכ"ל טמבור, שמוליק פורה, ציין: "אנו גאים להיות חברת הצבע הראשונה והיצרן הראשון המקבלים את תו אמון הציבור. טמבור מובילה את שוק הצבע בישראל מזה 70 שנה, ומדי שנה מתחדשת במוצרים חדשים, באריזות חדשניות המקלות על הצרכן את השימוש בצבע, כגון קיט הפנטזיה אשר זכה במקום ראשון בתחרות אריזות בינל"א." עוד הוסיף פורה כי "אנו רואים את נושא שקיפות המידע כלפי הלקוח, אמת בפרסום, איכות המוצרים, שמירה על קודים עסקיים וקודים אתיים, כבעלי חשיבות מהמעלה הראשונה.
כחברה ציבורית, ומהיום כבעלת תו אמון הציבור, אנו מקפידים על קיום קודים עסקיים ואתיים, שמירה על חוקי העבודה, איכות הסביבה, סביבה בטיחותית (טמבור פועלת בימים אלה להשלמת קבלת תקן איזו לבטיחות בעבודה) ופועלים בשקיפות מרבית אל מול לקוחותינו, עובדינו וספקינו."
מנכ"ל אמון הציבור, גלית אבישי אמרה כי כניסה של יצרנים מתחומים שונים למערכת הבקרה הצרכנית מביאה מימד נוסף וחיוני של הגנה צרכנית. דווקא היום כאשר מוצבים בפני הצרכן אופציות רבות ושיקולים רחבים כאשר הוא מחליט על רכישת מוצר כזה ולא אחר, אין ספק כי התנהלות צרכנית הוגנת של העסק מהווה יתרון מסחרי עבורו.
אמון הציבור פועל בדרך זו ליצירת כלי קל ונוח לצרכנים המעוניינים לדעת טרם קנייה מיהן החברות המתחייבות להגינות, כאשר זהו חלק ממהות המוצר, ולרווחת ציבור הצרכנים ובתי העסק ההגונים כאחד.
יחודו של אמון הציבור בשיטת פעולה הפועלת לרווחת ציבור הצרכנים ובתי העסק ההגונים המשלבת גיבוש הכלים בתחום הצרכני, מתן אפשרות לעסקים להתחייב אליהם ולעבור בקרה (בתשלום), קבלת תלונות נגד כל העסקים בישראל וטיפול בהן ופרסום המידע העולה מהטיפול בתלונות ליצירת מאגר מידע צרכני – באופן שתו אמון הציבור הניתן לעסק נבדק באופן תמידי על ידי הציבור. יצוין כי שיטת הפעולה שאמון הציבור החל להפעיל בחודשים האחרונים בישראל פועלת בהצלחה רבה ע"י ה – BBB האמריקאי מאז שנת 1912.