מאמינים לעיתונאים, מעדיפים לקרוא אותם ברשת

לקראת טקס "האריה השואג" – אירוע המצוינות של האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות,


ערך מכון המחקר Market Watch סקר בנושא אופן צריכת התקשורת באוכלוסיה. הסקר במלואו ייחשף היום (31.5.11) במהלך הטקס שיחל בשעה 19:00 באולם 'וואהל', שליד אונ' בר אילן.



לבקשת האיגוד ערך מכון המחקר Market Watch סקר בנושא אופן צריכת התקשורת בקרב האוכלוסייה היהודית דוברת העברית בישראל בגילאי 18 ומעלה.



להלן חלק ממצאי הסקר:



  • על אף שהציבור תופס את הכתבים בעיתונות הכתובה כיותר אמינים מאשר בלוגרים באינטרנט, רוב הציבור מעדיף דווקא לצרוך מידע בכל הנושאים ותחומי העניין באינטרנט.

  • 55% מהציבור ציינו כי הם (עדיין…) מאמינים יותר לכתבים בעיתונות הכתובה מאשר לבלוגרים באינטרנט.


אולי יעניין אותך

unnamed
חלוה סנדוויץ פרמיום של חברת אחוה צילום יעל האן
גיל סתיו מנכל בלנדר ישראל צילום סיון פרג'
ריהוט משרדי
יחצ פרטנר
דניאלה רייבנבך צילום דקלה הוסטיק (9)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת
שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר
קרן שתוי מנכלית קבוצת הולמס פלייס צילום יוני רייף