מותג
דגני הבוקר Monday משיק סדרת דגני בוקר חדשה, באיכות פרמיום: Bon&Bon. הסדרה כוללת דגני בוקר בארבעה טעמים: נוגט, שוקולד, בראוניז
וקרמל מלוח.
ההשקה מלווה גם בבשורה חברתית: חברת מאנדיי תתרום 20% מהרווחים מכל מכר של אריזת Bon&Bon חזרה לקהילה. התרומות יופנו בין היתר לפנימיות
לנוער בסיכון, חיילים בודדים, מעונות לנשים מוכות ומטרות חשובות נוספות. החברה
הקימה אתר אינטרנט דרכו היא תודיע לציבור בשקיפות מלאה כמה מארזים נמכרו, לאיזו
מטרה תרמה בון-בון בכל פעם וגובה הסכום שהוקצה לתרומה.
ההשקה מלווה בקמפיין טלוויזיה ורשת באמצעות סוכנות השיווק והמיתוג Bright.
סדרת דגני הבוקר החדשה של חברת Monday מיוצרת על ידי ענקית המזון ראלקורפ. החברה נחשבת ליצרנית הדגנים השלישית בגודלה בעולם, כשבין
מותגיה דגני הבוקר Post, המשווקים בישראל באמצעות חברת "ר.ב.דגנים",
בעלת מותג מאנדיי. בכוונת החברה להביא בשורה חדשה, צרכנית וחברתית, בשוק דגני
הבוקר הנשלט בעיקר על ידי ענקיות כיוניליוור, קלוגס ונסטלה-אסם. דגני
הבוקר החדשים ישווקו לרשתות המזון ברחבי הארץ על ידי ר.ב.דגנים, וילוו במבצעי השקה
מיוחדים.
לדברי
רחל ברודנו, מנכ"ל ר.ב.דגנים, "בבון-בון הושקעו משאבים ומאמצים רבים
כדי לייצר דגנים יותר איכותיים, יותר טעימים ועם יותר מילוי לעומת האחרים והכי
חשוב, טעמים חדשים ומדליקים ומילוי שהוא 51% מילוי נטו. בנוסף, בון-בון חרתה על
דגלה להעביר את הטוב הלאה! אלו לא רק דגנים טעימים להפליא, אלא גם ממולאים בכוונות
טובות, וחוץ משמחה בפה, תהיה לצרכנים גם שמחה בלב באמצעות תרומה של 20% מהרווחים
חזרה לקהילה".