במסגרת הפעילות לחג האירי Halloween יקיימו מבשלות בירה ישראל והמותג Guinness פעילות בפאבים ובארים המובילים באמצעות חברת טרגט מרקט.
הפעילות מקיפה כ-45 פאבים ובארים מובילים ברחבי הארץ, בהם יצוין ליל כל הקדושים בהפנינג מיוחד. הפעילות, בהשקעה של כ-200,000 ₪, כוללת מודעות עיתונות, אינטרנט, STREET TV ופעילות קד"מ בפאבים האיריים המובילים.
מבשלות בירה ישראל המשווקת את הבירה האירית Guinness , יוצאת לראשונה בפעילות מיוחדת ל-Guinness לרגל חגיגות ליל כל הקדושים – Halloween שיצוינו בכל העולם ב-31.10.06.
הפעילות, בהשקעה של כ-200,000 ₪, כוללת, מודעות עיתונות, פעילות אינטרנט, STREET TV וקד"מ בכ-45 פאבים איריים ובארים מובילים ברחבי הארץ בהם יצוין ליל כל הקדושים בהפנינג מיוחד.
אלעד דור, מנהל מותג Guinness: "מבשלות בירה לישראל זיהתה את תרבות הבירה האירית כטרנד מוביל בחיי הלילה בארץ והייתה שותפה בהקמת הפאב האירי הראשון בישראל. מדי שנה אנו מציינים את החגים האיריים – סנט פטריק ולאו בלום – בעשרות בארים ופאבים ברחבי הארץ והשנה החלטנו לציין גם את חג ליל כל הקדושים Halloween בהפנינג חגיגי ברוח המסורת האירית העממית, כחג שכולו Fun, מצב רוח והרבה בירה Guinness” .
במסגרת הפעילות לחג האירי Halloween יקיימו מבשלות בירה ישראל והמותג Guinness פעילות בפאבים ובארים המובילים באמצעות חברת טרגט מרקט.
הפעילות תכלול הפצת כ-100,000 הזמנות בצורת דלעת, מיתוג הפאבים באלמנטים הקשורים לחג ופעילות שטח ודיול ייחודית באמצעות דמויות המחופשות למכשפות, שטנים ושלדים שיסתובבו בין מקומות הבילוי ויציעו משחקונים ברוח החג.
ליל כל הקדושים הינו חג עממי הנחגג מדי שנה ב 31 לאוקטובר במדינות רבות. מקור החגיגות בחג קלטי שציין את בוא השנה החדשה. חגיגות אלו התקיימו בלילה שנקרא אצל הקלטים "ליל הרוחות", והמנהג המפורסם של החג הוא להשתמש בדלועים כפנסים שבקליפתם חורצים פרצוף עם עיניים ופה מפחיד.
מעשי קונדס נפוצים באירלנד בליל כל הקדושים. מקור המשחק 'תעלול או ממתק' ביום אחד בו נהנו הילדים נהנו מערב אחד ללא עונשים על כל מעשי הקונדס שיעשו, בדרך כלל בערב ליל כל הקדושים.
האירים נוהגים לשחק בהלואין משחק בשם 'חטוף-תפוח' (snap-apple). קושרים תפוח לחוט ומחברים אותו למשקוף דלת או לעץ. השחקנים מנסים לנגוס בתפוח התלוי.