מבשלות בירה ישראל משיקה את טובורג T – בירה טובורג מרעננת ומרווה בתוספת לימון, במהדורה מוגבלת לקיץ. במסגרת המהלך, מציגה לראשונה מבשלות בירה ישראל חדשנות בקטגוריית הבירה בישראל עם השקה ראשונה מסוגה של בירה במהדורה עונתית מוגבלת לקיץ הישראלי SUMMER edition. בנוסף, מתכוונת החברה להשיק מידי שנה מהדורה עונתית כחלק מיצירת מסורת.
טובורג T בתוספת תמציות לימון, מכילה 3.8% אלכוהול בנפח. המוצר פותח על ידי טובורג ישראל (מבשלות בירה ישראל) בשיתוף טובורג דנמרק במשך כשנה וחצי. שלב הפיתוח כלל מבחני קונספט מקיפים שנערכו הן בישראל והן בדנמרק, וכן סדרת מבחני טעימה שהתאימו את המוצר לטעמו של הצרכן הישראלי. טובורג T מיוצר בארץ במפעלי מבשלות בירה ישראל באשקלון תחת מתכון "ישראלי" ייחודי ובלעדי.
טובורג T במהדורה המוגבלת לקיץ ישווק בבקבוק חדשני שקוף עם פקק נצרה ועם אייקון מיוחד המדגיש את טעמם העונה במהדורה מוגבלת. המהלך, בהשקעה של כ-1.2 מיליון ₪ ילווה בקמפיין פרסום ובפעילות קד"מ נרחבת.
טובורג T יצטרף ל-Tuborg Green – בירת לאגר בהירה,בעלת 4.6% אלכוהול ו-Tuborg Red – בירת לאגר כהה, בעלת 5.2% אלכוהול.
אורן תורג'מן, מנהל מותג טובורג: " טובורג T הינה בירה עם תמציות לימון שהותאמה לטעם הישראלי ועברה תהליך בישול כחלק אינטגלרי משלבי הייצור של הבירה. ממחקרים שערכנו לבחינת הקונספט של בירה ולימון, התקבלו תוצאות ברורות לפיהן הצרכן הישראלי מחפש פתרון סנסורי לבירה מרעננת, במיוחד לימי הקיץ החמים ומבקש לגוון את טעמי הבירה אליהם הוא רגיל עם מוצרים חדשים, מרעננים ומרווים. טובורג T מביאה את הבשורה החדשה עם בירה ייחודית, טעימה, מרווה ומרעננת לימי קיץ הישראלי".
השקה טובורג T תלווה בקמפיין פרסום, באמצעות שלמור אבנון עמיחי. המהלך יכלול קמפיין טלוויזיה, מודעות עיתונות ופרסום בשירותים בפאבים, מועדונים ובארים מובילים באמצעות לעומק התודעה.
כמו כן, תלווה השקה בפעילות קד"מ ייחודית של טובורג בטעם העיר. טובורג תציע למכירה את טובורג T בבר ממותג ותציע כוסות שליש ליטר או חצי ליטר.
בנוסף, תקיים טובורג פעילות קד"מ באמצעות חברת טרגט מרקט, שתכלול פעילות בימי סטודנט בקמפוסים נבחרים ברחבי הארץ ובפעילות בחופי הים, בפאבים, בארים ומועדונים נבחרים.