מבשלות בירה ישראל, המשווקת את מותג הבירה השחורה מאלטי, יוצאת בפעילות שיווקית מול קהל יעד של יולדות, בהשקעה של כ-250,000 ש"ח. במסגרת הפעילות, השיק המותג מאלטי פחית מעוצבת במהדורה מוגבלת שתופץ בערכה מיוחדת בקרב כ- 100,000 יולדות ברחבי הארץ.
מהחברה נמסר כי הפחית המיוחדת תהיה בעיצוב מיוחד ותישא על גבה כיתוב המסביר את יתרונות המוצר ומדגיש את המסר: "כשאמא שותה מאלטי – התינוק שותה חלב". שתיית בירה שחורה טבעית המכילה ויטמינים ומינרלים חיוניים וכן רכיבים צמחיים טבעיים המשפיעים לטובה על ייצור חלב אם בתקופת ההנקה .