מגאזין הפרסום Advertising Age בחר באדלמן כחברת יחסי הציבור הטובה ביותר לשנת 2005

אדלמן חברת יחסי הציבור האמריקאית השלישית בגודלה בעולם והיחידה בבעלות פרטית נבחרה כחברת יחסי הציבור המובילה לשנת 2005 על ידי מגאזין הפרסום האמריקאי היוקרתי אדברטייזינג אייג', המגזין השבועי המוביל והמוסמך למידע ל- 200,000 אנשי מקצוע מתחומי הפרסום, שיווק והמדיה.



אדלמן סיימה את שנת 2005 בעליה של 15% ברווח ל- 254 מיליון דולר ומיוצגת בישראל על ידי חברת וולף תקשורת ויחסי ציבור משנת 1994.



אדלמן מובילה מהלך לשינוי תפישת יחסי הציבור בעולם העסקי; "יחסי ציבור" לא כנספח לתוכנית השיווק של החברה כי אם הגורם המוביל בתמהיל השיווקי.



אדלמן יזמה את הרעיון השיווקי לחברת הסבונים דאב שזכה לחשיפה עולמית גבוהה (בכללם 11 דקות בתוכנית האירוח המובילה אופרה ווינפרי), בנושא "נשים אמיתיות יופי אמיתי", יצרה את "חדר המלחמה הפוליטי" לרשת וול-מארט כנגד מתקפת השמצות על נוהלי התעסוקה של החברה, הובילה את הקמפיין המיצוב החדש של תאגיד ג'נרל אלקטריק כידידותי לסביבה והגתה את הרעיון לשדך בין שני לקוחותיה מיקרוסופט ויצרנית הרכב ניסן ליצירת רכב הקונספט החדש משולב סימולטור מירוץ המכוניות המצליח של מיקרוסופט X360.



מעל לשנה שאדלמן משקיעה משאבים רבים ללמידת השפעות המדיה החדשה, כגון תופעת הבלוג, על הצרכן ומשתמשת בחוכמה בטכנולוגיות החדישות ובכלי התקשורת השונים הרבה לפני מתחרותיה, במיוחד עבור אותם לקוחות מתחום הצרכנות המחליטים על חלוקת תקציב אחרת ממה שהיה נהוג עד כה.



רוני וולף, מנכ"ל וולף תקשורת ויחסי ציבור, נציגתה של אדלמן בישראל, ציין שהסיבה המרכזית למובילות אדלמן בתחום יחסי הציבור העולמי מושרשת ביכולתה להתאים את פעילותה לשינויים הדינמיים של עולם המדיה העכשווי. גם בארץ קיימת דרישה הולכת וגוברת מצד הלקוחות לשלב באופן משמעותי יותר את מכלול פעילויות יחסי הציבור באסטרטגיה השיווקית של החברה, הוסיף וולף.

אולי יעניין אותך

 סתיו מנכל בלנדר ישראל צילום סיון פרג'
 משרדי
 פרטנר
 רייבנבך צילום דקלה הוסטיק (9)
allmarketing262
allmarketing284

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח