אדלמן חברת יחסי הציבור האמריקאית השלישית בגודלה בעולם והיחידה בבעלות פרטית נבחרה כחברת יחסי הציבור המובילה לשנת 2005 על ידי מגאזין הפרסום האמריקאי היוקרתי אדברטייזינג אייג', המגזין השבועי המוביל והמוסמך למידע ל- 200,000 אנשי מקצוע מתחומי הפרסום, שיווק והמדיה.
אדלמן סיימה את שנת 2005 בעליה של 15% ברווח ל- 254 מיליון דולר ומיוצגת בישראל על ידי חברת וולף תקשורת ויחסי ציבור משנת 1994.
אדלמן מובילה מהלך לשינוי תפישת יחסי הציבור בעולם העסקי; "יחסי ציבור" לא כנספח לתוכנית השיווק של החברה כי אם הגורם המוביל בתמהיל השיווקי.
אדלמן יזמה את הרעיון השיווקי לחברת הסבונים דאב שזכה לחשיפה עולמית גבוהה (בכללם 11 דקות בתוכנית האירוח המובילה אופרה ווינפרי), בנושא "נשים אמיתיות יופי אמיתי", יצרה את "חדר המלחמה הפוליטי" לרשת וול-מארט כנגד מתקפת השמצות על נוהלי התעסוקה של החברה, הובילה את הקמפיין המיצוב החדש של תאגיד ג'נרל אלקטריק כידידותי לסביבה והגתה את הרעיון לשדך בין שני לקוחותיה מיקרוסופט ויצרנית הרכב ניסן ליצירת רכב הקונספט החדש משולב סימולטור מירוץ המכוניות המצליח של מיקרוסופט X360.
מעל לשנה שאדלמן משקיעה משאבים רבים ללמידת השפעות המדיה החדשה, כגון תופעת הבלוג, על הצרכן ומשתמשת בחוכמה בטכנולוגיות החדישות ובכלי התקשורת השונים הרבה לפני מתחרותיה, במיוחד עבור אותם לקוחות מתחום הצרכנות המחליטים על חלוקת תקציב אחרת ממה שהיה נהוג עד כה.
רוני וולף, מנכ"ל וולף תקשורת ויחסי ציבור, נציגתה של אדלמן בישראל, ציין שהסיבה המרכזית למובילות אדלמן בתחום יחסי הציבור העולמי מושרשת ביכולתה להתאים את פעילותה לשינויים הדינמיים של עולם המדיה העכשווי. גם בארץ קיימת דרישה הולכת וגוברת מצד הלקוחות לשלב באופן משמעותי יותר את מכלול פעילויות יחסי הציבור באסטרטגיה השיווקית של החברה, הוסיף וולף.