לאחר השלמת ההסכמים במסגרת תכנית ההבראה של "מגה" וחזרת הרשת לפעילות שגרתית ורגילה, לרבות חידוש מלאי המוצרים בסניפי הרשת משיקה החברה מהלך שיווקי רחב ראשון וכולל הקורא ללקוחות קיימים וחדשים לבוא לקנות במגה תחת הכותרת: "יוצאים ביחד לדרך חדשה!".
במסגרת המהלך עלה אתמול (יום ג') קמפיין פרסומי רחב בכל אמצעי המדיה, תתבצע פעילות בנקודות המכירה, פניה אישית והטבות ללקוחות קיימים וחברי מועדון ותשיק מבצעים והנחות בכל תתי הרשתות: מגה בעיר, YOU ומגה באינטרנט.
עובדי מגה, אשר במסגרת תוכנית ההבראה, הפכו לשותפים בחברה, ומקבלים שליש מהון המניות של החברה, עומדים בחזית המהלך ויככבו גם בקמפיין הפרסומי, תוך שהם מעדכנים את קהל הלקוחות שהמדפים חוזרים להתמלא, המבצעים אטרקטיביים והלקוחות מוזמנים לחזור לרכוש בחנויות הרשת.
רביב ברוקמאייר מנכ"ל מגה אמר: " אישור תוכנית ההבראה אפשרה את המשך הפעלתה של הרשת והפכה את העובדים לשותפים דומיננטיים בחברה. אנו לוקחים אחראיות ומפיקים את לקחי העבר. מגה הינה הרשת השניה בגודלה בישראל, עם למעלה מ- 5,000 עובדים מסורים, ברובם ותיקים, אשר להם מערכת יחסים חמה עם הלקוחות בסניפים הסמוכים לבתיהם. בחודש האחרון, חשנו יותר מכל את דאגת הלקוחות לגורל הרשת והעובדים, ואנו מבקשים להתנצל בפני הלקוחות על אי הנוחות שנגרמה להם בימים האחרונים ולהודות להם מקרב לב, לכל אותם לקוחות נאמנים שהמשיכו לקנות ברשת, ואף הגבירו את התדירות, בתקופה הקשה שעברה עלינו. אני שמח לבשר להם שבזכות נאמנותם, התגייסות הבעלים, ההנהלה העובדים, הספקים וכל שאר השותפים שלנו – המדפים מתמלאים סחורה טריה ומגוונת יחד עם מבצעים ייחודיים ואטרקטיביים. עדיין חסרים מוצרים מסוימים ואנו פועלים להשלימם בימים הקרובים. נעשה הכל על מנת להמשיך ולהחזיר ללקוחותינו ושותפינו על האמון לו זכינו מהם".ברוקמאייר הוסיף: "בימים אלו אנו עורכים פגישות עם הספקים כדי לבנות את מתווה העבודה ולגבש פתרונות משותפים להמשך פעילות הרשת לאחר תום תקופת הביניים. אנו שמחים על התמיכה של הספקים, גדולים וקטנים כאחד, שמאמינים ביכולותיה של הרשת לחזור לפסי צמיחה ואין ספק שבעזרת ההירתמות של כולם, נצליח לעשות זאת".
אייל אלי, יו"ר ועד עובדי מגה: "עד עכשיו נאבקנו כדי להציל את מקום העבודה שלנו. עכשיו כשהמדפים מתמלאים והעובדים, הקופאית, הירקן, עובדי המעדנייה והסדרנים, הם חלק מהבעלים החדשים של רשת מגה, אנחנו שמחים לשוב ולהעניק את השירות המצוין, במסירות ובמחירים הוגנים יותר. אנחנו פה כדי להוכיח לציבור בישראל שאפשר לקיים רשת קמעונאית עם סניפים בכל רחבי הארץ, במחירים תחרותיים ובו בזמן, בתנאי העסקה הוגנים ל 5,500 עובדים. עובדים שמגה עבורם היא בית ועכשיו גם עסק משותף".