מגה משיקה את המהלך המרכזי לקיץ 2010: הפיכת סניפי מגה למתחמי חוויה בשת"פ אסטרטגי עם הספקים

רשת מגה משלבת ידיים עם הספקים הגדולים בישראל ומשיקה לראשונה מתחמי פעילות חווייתית בסניפיה תחת הקונספט "קיץ של הפתעות".במסגרת שיתוף הפעולה הייחודי הוקמו מתחמי חוויה גדולים בשת"פ אסטרטגי עם הספקים המובילים הכוללים משחקים, הפעלות יצירה, חוויות טעימה ומגוון אטרקציות לכל המשפחה. הפעילות במתחמי החוויה תתקיים ב-56 סניפי מגה בול, מגה בעיר ומגה החל מה-25.7 ועד ה-30 לאוגוסט.


רבוע כחול בחרה במתחמי החוויה כמהלך האסטרטגי שלה לקיץ 2010, מתוך הבנה כי תקופת החופש הגדול מתאפיינת בקניה משותפת של ההורים והילדים במטרה ליצור לצרכנים חוויה נעימה ייחודית . לצורך יישום המהלך נבחרו 12 הספקים המובילים בישראל: שטראוס, יוניליוור, אוסם, תנובה, סנו, טמפו, פריגת,נסטי, חוגלה, הנקל, פרוקטר ושסטוביץ שיצרו פעילות תדמיתית על בסיס חוויתי. עלות ההשקעה במהלך המשותף מסתכמת בכ-12 מיליון שקלים.


מבט אל זירת הקמעונאות העולמית מלמד כי רשתות וספקים רבים בעולם מצאו את שביל הזהב לשיתוף פעולה להשגת המטרה של מקסום רווחים הדדי. בישראל עדיין שיתופי פעולה בין הרשתות לספקים הם חלקיים ומוגבלים בעיקר לנושא המחיר, כאשר המבצעים הם בדר"כ נקודתיים, במסגרת השקה או מבצע מסויים.


זאב וורמברנד, מנכ"ל רבוע כחול: " שיתוף פעולה אסטרטגי בין ספקים מובילים לרשתות שיווק הפך לדבר שבשגרה באירופה ובארה"ב. בקונספט מתחמי החוויה שהקמנו בסניפי מגה ישנה ראייה אסטרטגית ארוכת טווח של שיתוף פעולה אמיתי בינינו לבין הספקים והחלטה משותפת לרכז את המאמצים ברצפת המכירה ליצירת אינטראקציה חוויתית ללקוח. הנני בטוח כי שיתוף פעולה זה הינו רק הצעד הראשון ביצירת יחסים שיטיבו עם כולם תוך מתן מענה מיטבי לצרכי הלקוחות".

אולי יעניין אותך

יואב בר-נוה, אורי שמואלי, אמיר גלעד ותובל בר יוחאי
בקבוק מי עדן יום האישה קרדיט יחצ
הולמס פלייס מציעה אימונים אישיים מיוחדים בחינם באמצעות הולוגרמות תלת מימד צילום באדיבות הולמס (1)
שי טיב-מנכל 10SECURE צילום - יחצ

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

עודד טהורי צילמה אפרת קופר
דלית וינטראוב מנהלת שיווק עמינח צילום טל טרי
מייסדות סמייל (1)