לקראת ראשית החודש הבא, צפויה לעלות גרסא דוברת ערבית למגזין הרכב 'אוטולי', במסגרת שיתוף פעולה ראשון מסוגו בין 'אוטולי' www.otoli.co.il/ לפורטל 'בוקרא' (www.bokra.net).
במסגרת שיתוף הפעולה, יעלה פורטל 'בוקרא' (מחברת הפרסום והמדיה המובילה במגזר- 'יארא') את מגזין הרכב 'אוטולי' בשפה הערבית, תוך שמירה על העיצוב המקורי של התכנים כפי שמופיעים במגזין הרכב 'אוטולי'.
"מדובר במגזין רכב מקוון ראשון מסוגו בשפה הערבית", מוסרים מ'בוקרא'. מגזין 'אוטלי' בערבית יהיה חלק אינטגראלי ממדור הרכב של פורטל 'בוקרא' ויהווה, כך צופים ב'בוקרא' כלי עזר למגזר לטובת רכישת רכב מושכלת. "ידוע כי המגזר הערבי חובב את תחום הרכב, כשם שהוא מביע עניין בתחום הגדג'טים והתכנים הסלולריים. מאחר ולמעלה מ 75% מן המגזר הם צרכנים מתחת לגיל 35, יוצא כי מדובר בקהל יעד צעיר אשר משתייך למאמצי החידושים, אשר תמיד מחפשים אחר החידוש הבא", כך נמסר מ'ירא', חברת הפרסום המובילה במגזר, לה משתייך פורטל 'בוקרא'.
מעבר להבאת תכנים שאינם קיימים בשפה הערבית , מקווים ב'בוקרא' להגדיל את נתח הפרסום בתחום הרכב אשר כעת, אינו גבוה בכלל. נראה שמפרסמים מתחום הרכב טרם זיהו את הפוטנציאל הטמון במגזר הערבי, אולם ב'בוקרא' מקווים כי כל זאת ישתנה במהלך השנה הקרובה.
"שנת 2010 צפויה להיות שנת האינטרנט עבור המגזר", כך צופים ב'בוקרא ומוסיפים', " כבר היום, רואים שרוב תקציבי הפרסום מופנים לאינטרנט, שכן האינטרנט אט אט מתחיל להוות תחליף לטלוויזיה. אנו מקווים מאוד כי השת"פ הזה ימנף את הגדלת נתח הפרסום באינטרנט".
באוטולי, אשר בהקמתו הושקעו למעלה ממיליון וחצי ₪, צופים לתשואה של למעלה מ 1.5 מיליון ₪ מן השת"פ עם פורטל בוקרא.