לקראת פתיחתו של "הבית הכחול" של פלאפון בשיתוף "24 המועדון", תשתף החברה פעולה עם מגזין רייטינג, שהפיקה עבורה מגזין כיס ממותג, כחלק מהקמפיין לפתיחתו.
מפלאפון נמסר כי מגזין 'הבית הכחול', בהפקת "רייטינג" יתמקד במוזיקה וייתן במה למהלך המתוכנן של פלאפון לקיץ הקרוב. במסגרת "הבית הכחול", מתחם ממותג בנמל תל אביב המכיל עד 1000 איש, יתקיימו בחודשי הקיץ עשרות הופעות חיות של מיטב האמנים במוסיקה הישראלית בהם.
מרייטינג נמסר כי המגזין כולל: כתבות מגזין קצרות על "הבית הכחול", מופע ההצדעה למועדון רוקXן, סקירת השירות החדש של פלאפון Sync Space וכתבה על השינויים שחוללה תעשיית הסלולר בעולם המוזיקה הישראלי.
בנוסף יכלול המגזין ביקורות מוזיקה, ראיונות עם אמנים ישראליים שרובם יופיעו ב"הבית הכחול", ביקורות דיסקים ישראלים ולועזים, ספיישל "מערכת ביתית", מצעדי ההורדות של פלאפון ועוד.
על השער מופיעה להקת "כנסיית השכל", שתופיע אף היא באירועי הקיץ של פלאפון ו-"24 המועדון".
המגזין הכולל את תוכנית ההופעות, ייצא בפורמט כיס מהודר ויחולק החל מהיום, על ידי דיילות במוקדי בילוי של צעירים.
קרדיטים:
עורך: דודו כהן; מעצבת גרפית: שירי עצמון; הפקה: ליאת להב; עריכה לשונית: רתם פישר; עורך ראשי רייטינג: מני אבירם; מנכ"ל מעריב מגזינים: רונן שקולניק; מנהל פיתוח ושיווק: מוטי אלה; מו"ל: רייטינג בע"מ.