מגזין
מגזין TheMarker יוצא בימים אלה במתכונת חדשה, הכוללת מגוון מדורים ותתי מדורים חדשים וכן שינויים בעיצוב. לאחר בדיקה מקיפה של צורכיהם של קוראי המגזין, חודד והועמק הערך המוסף שהמגזין מעניק ביחס לעיתונות הכלכלית היומית.
לדברי מייקי דגן, עורך מגזין TheMarker, "המגזין קיים מעל לשמונה שנים ולאורך השנים הקפדנו להעניק לקוראים ערך מוסף, מעבר לכיסוי האירועים השוטפים. כעיתון המודע לצרכיו המשתנים של קוראיו, בתקופה זו עבר המגזין שינויים רבים והשינוי הנוכחי מבוצע לאחר שבדקנו בקרב קהל הקוראים שלנו מה יגרום להם להיות מרוצים יותר. במסגרת השינוי ניסינו לכוון טוב יותר לצרכים של קהל, שרובו ככולו עוסק בפיתוח הקריירה שלו, בעשיית עסקים, בניהול השקעותיו האישיות ובעתידו הפיננסי. לשם כך הוספנו מדורים שנועדו לייצר ערך עבור הקוראים, לתת להם השראה ולהעניק להם כלים ורעיונות להתמודדות עם נושאים שונים".
במסגרת השינוי, מדור "הזירה" חודד והוכנסו בו תתי מדורים רבים, כגון "מה למדתי", שמנסה להביא לקוראים תובנות עסקיות, ניהוליות ואישיות של בכירים במשק, "על מה דיברתם ועל מה תדברו", שנותן תמצית של אירועי החודש שעבר והצצה למה שצפוי ו"כוחות השוק", שממפה בכל חודש ענף או תופעה כלכלית בצורה גרפית.
על מנת להקל על הניווט וההתמצאות בגיליון, המגזין חולק מחדש, כך שאחרי מדור "הזירה" מופיע המדור "מה חדש" הכולל כתבות קצרות על נושאים טרנדיים וחשובים מחזית עולם העסקים. המדור כולל טור חדש בענייני אינטרנט של נתן ליפסון- "ניו מדיה" ואת תת המדור "עסק ירוק". אחרי "מה חדש" יופיעו כתבות העומק המרכזיות של הגיליון ולאחריהן מדור "רווח נקי", שעניינו ניהול השקעות אישי, וכולל טור של עמי גינזבורג על עולם ההשקעות וטור של מייקל שאול על הכלכלה האמריקאית.
בסוף המגזין נמצא מדור "חדר עבודה", שיספק לקוראים השראה, רעיונות וכלים לקריירה ויסייע לתפקודם כמקצוענים או כמנהלים. המדור כולל את תתי מדורים רבים, ביניהם "הרשת שלי" על הנטוורקינג של אנשים שעשו את זה, "בדרך למעלה" על מסלולי קריירה של מקצוענים בשלבי חיים שונים ועוד. בקצה המגזין נמצא מדור הפנאי המשודרג "השעה ה- 25" וטוריהם האישיים הותיקים של שחר קמיניץ ויעקב בורק.