תחרות "דג הזהב ה-13" של רשת העיר, שמטרתה לעודד מצוינות ויצירתיות בתחום פרסום הפרינט בארץ הגיעה לסיומה. התחרות כללה את מגוון המודעות הרשתיות שהתפרסמו במהלך החודשים דצמבר 2006 ועד פברואר 2007 במקומוני הרשת בגוש דן, בעכבר העיר ובגיליון מיוחד שהוקדש לתחרות ויצא לאור בסוף חודש דצמבר 2006. בתמונה: הפרינט הזוכה. במקום הראשון זכתה מודעת פרסום למוצר מג'ימיקס מבית ניופאן, של משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי, אל המקום השני הגיעה מודעת הפרסום לחברת מערכות השמע טופ אודיו, של משרד הפרסום מק'אן אריקסון ובמקום השלישי זכתה מודעת פרסום למפעל הפיס, אף היא של משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי. צוות השופטים בתחרות דג הזהב ה- 13 כלל את מנהלי הקריאיטיב המובילים בארץ ובראשם הפרסומאי גדעון עמיחי, מנכ"ל משותף במשרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי, המלווה את תחרות דג הזהב כראש צוות השופטים, בשנים האחרונות. צוותי הקריאטיב שעבודותיהם הגיעו לשלושת המקומות הראשונים בתחרות, זכו בנסיעת פרס חווייתית-מקצועית לקאן שבצרפת, הכוללת ביקור של ארבעה ימים בפסטיבל אריה הזהב. בנוסף, יוגשו עבודות הפרינט הזוכות לתחרות "אריה הזהב", הנערכת מדי שנה בקאן, ובמסגרתה מתחרות עבודות ממשרדי פרסום בולטים בעולם, במגוון קטגוריות בתחום הטלוויזיה, הפרינט ותחומי השיווק והמדיה. תחרות אריה הזהב נערכת כחלק מהכינוס השנתי של קהילת הפרסום והשיווק העולמית בעיר קאן, ונציגתה הישראלית היא תחרות דג הזהב של רשת העיר. לדברי גדעון עמיחי, מנכ"ל משותף במשרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי Y&R, "תחרות דג הזהב מוכיחה שנה אחר שנה כי איכות עבודות הפרסום בישראל עולה. 10 המודעות שעלו לגמר הן עבודות פרינט ראויות ביותר ועשויות ברמה בינלאומית. אני שמח במיוחד, שהמודעה שזכתה בפרס הראשון היא מודעת מג'ימיקס עבור ניופאן, של משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי. מדובר במודעה מצוינת, שהופיעה במהלך החיים השיווקיים השוטפים של הלקוח ולא הוכנה במיוחד לתחרות פרסום".