איש יחסי הציבור תמיר האס, פירסם בפורמט אלקטרוני את "המדריך ליחצ"ן המתחיל". המדריך שמופץ תחת הכותרת "אמא, למה אבא דוקר אותך" מסביר את עקרונות יחסי הציבור והדרך לכתיבה נכונה של הודעה לעיתנות.
בפתיח המדריך כותב האס: "בשבוע הראשון לעבודתי ביח"צ מצאתי עצמי שולח ידיעה לעשרות עיתונאים שלא מצאו עניין בדבריי. בדיעבד הוכח שהפיתרון היה פשוט לשנות כותרת ל: "אמא!? למה אבא דוקראותך?!". מצויד בכותרת מנצחת שלחתי בשנית לאותם העיתונאים את אותה הידיעה שעסקה בקורסים משפחתיים לרפואה סינית משולבת מחטים , ובאותו יום סגרתי 5 אייטמים מכובדים – זו היא תורת יחסי הציבור על רגל אחת".