העיתונאית ליאת תימור מוציאה מדריך שנתי ראשון בתחום סגנון חיים, המדריך אוסף את כל ה"דובדבנים" של המקומות והעסקים המצטיינים, שהם בעלי אופי של בוטיק.
היום מסרה תימור כי Musthave" מתמקד בעסקים שמציעים אמינות, רצינות, השקעה, הקפדה ובנוסף מבורכים בחוש אסתטי וטעם טוב. כל עסק שמשתתף במדריך, בדרכו המיוחדת, רואה עצמו נאמן לערכים אלה. כי בסוף, כך או כך, החיים הטובים הם סך כל הרגעים והפרטים הקטנים שמהם עשויה הנאה".
עוד מסרה תימור כי "העסקים במדריך מופיעים בסדר אלפבית. כל הפרטים במדריך מופיעים גם בשפה האנגלית, על מנת להקל על דוברי השפה שבינינו, וכן על תיירים שמבקשים להתעדכן בכל המקומות הכי מיוחדים שיש. בסוף המדריך מופיעים אינדקסים מפורטים המקלים את מציאת המשתתפים, תחת קטגוריות שונות ומפורטות (בית, מעצבים, אירוח ואוכל, פינוקים, מתנות, פנאי, ילדים, אבזרים ותכשיטים ועוד)".
"בעקבות אופיו הייחודי של המוצר, בחרנו לשווק אותו בשני אופנים בלבד – את המדריך ניתן להזמין דרך אתר האינטרנט: www.musthave.co.il, או להשיגו באחד מעשרות העסקים המופיעים במדריך", הוסיפה.
עד כה נמכרו כ-15,000 עותקים של הספר.