טובורג משיק סדרה חדשה של פחיות מעוצבות הכוללת 4 עיצובים אורבניים, צעירים שמחים, השואבים השראה מעולם המוזיקה וחיי הלילה. את הפחיות המעוצבות ניתן להשיג במארז ה PARTY PACK שיופץ במהדורה מיוחדת לקראת פורים. לקראת פורים ולרגל ההשקה בחר בחברת JCDecaux מספר 1 בתחום שילוט החוצות בעולם כמי שתוביל את הקמפיין המיוחד להשקה. JCDecaux אשר מציעה פתרונות חדשניים ומיוחדים בתחום הפרסום תעלה בשבוע הקרוב בקמפיין מרהיב עבור טובורג במסגרתו עשרות עמודים פריזאיים (עמודי רחוב) יתחפשו לפחיות טובורג עם לשונית פתיחה בראש העמוד ו- 4 תחנות אוטובוס במיקומים מרכזיים בתל אביב ימותגו באווירת המותג כאשר פאת התחנה תהפוך למארז פחיות שבמרכזו חלון ראווה המציג את הפחיות.
הקמפיין יעלה במיוחד לקראת פורים על פני 200 פני פרסום הכוללים את 4 תחנות האוטובוס ו- 33 עמודים פריזאיים שיהפכו כאמור לפחיות בירה למשך 10 ימים ועלותו מוערכת בכ- 500,0000 ₪.
חברת JCDecaux אשר הינה בעלת הפרסום הבלעדי בתחנות אוטובוס, מכווני תנועה ועמודי רחוב בתל אביב יפו הוכיחה כי אפשר לפרוץ גבולות בתחום פרסום החוצות באמצעות קמפיינים חדשניים ומיוחדים החל מעטיפת עמודים פריזאיים לאריזות מותגים, פיזור פרחים על גגות תחנות האוטובוס, הפיכת תחנות אוטובוס לחלונות ראווה וכלה בהדבקת חטיפים אמיתיים בתחנות. הקמפיין החדש עבור טובורג ממחיש כי הכל אפשרי בפרסום!
פיליפ רו מנכ"ל JCDecaux בישראל: "כמו בכל קמפיין אנו מחפשים את הדבר הבא והחדשני שניתן להציג ולקדם את לקוחותינו. בקמפיין החדש אנו מציגים באופן מיוחד את המארזים החדשים של טובורג, עם הצבעים הבוהקים ומושכים את העין, המחשה מיוחדת של המארז בתחנות האוטובוס והעמודים הפריזאיים ועוד. אנו גאים על העובדה כי לאט לאט אנו מיישרים קו עם פעילות החברה בעולם ועולים מדרגה גבוהה מאוד בעולם הפרסום בישראל"
רינת רוטקובסקי- מנהלת מותג טובורג: "המארז אשר כולל בתוכו את סדרת הפחיות החדשה הוא פיתוח העונה על צורך ממשי של צרכנים לא להגיע בידיים ריקות לחגיגה, מסיבה או כל מפגש חברתי. ה PARTY PACK הוא מוצר שנותן מענה מלא לצורך הזה בהיותו מארז שקל לקחת וכיף להביא."