יורוקום תקשורת דיגיטלית, נציגת Panasonic בישראל וחברת הכבלים HOT יוצאות בימים הקרובים במהלך ראשון לקידום שיתוף פעולה בניהן בנושא ה- HD.
ביום רביעי הקרוב מעלות החברות קמפיין פרסום תחת הסלוגן "בגדול, זו חוויה אחרת" ובמרכזו קידום מבצע לרוכשים אחד ממגוון מסכי הפלזמה 50 אינץ' HD של Panasonic. במסגרת המבצע ייהנו רוכשי המסך מהנחה של כ- 3,000 ₪ (11,990 ₪ במקום 14,900 ₪) ומחבילת הטבות בשווי של כ- 1000 ₪ של HOT הכוללת חיבור לחבילת HD עם 3 ערוצים וממיר HD לשנה.
הקמפיין יעלה באמצעות מקאן-אריקסון והוא כולל פרסום בערוצים המסחריים בטלוויזיה, באתרי אינטרנט, בעיתונות ארצית, במגזינים מובילים ובפעילות קד"מ בנקודות המכירה. היקף הקמפיין נאמד ב- 3 מיליון ₪.
לדברי, מוטי אלמליח, מנכ"ל יורוקום-פנסוניק, "הקמפיין המשותף עם HOT מתחבר למהפכה עולמית בתעשיית הטלוויזיה כאשר המוצר לכל אורך שרשרת הערך משתנה, לרבות, אולפני הצילום, התוכן, השידור, הממירים ומסכי הטלוויזיה". לדבריו, "הקמפיין ממשיך לבסס את מעמדה של פנסוניק כמובילה בטכנולוגיית HDבישראל ואף מסייע לבדל את המובילות העולמית של Panasonic בכל הקשור למסכי פלסמה במגוון גדלים 37" ועד 150" אינטש המיועדים לשידורי ה- HD".
ע"פ חברת המחקר הבינלאומית QUIXEL: במחצית הראשונה של 2007 גדלו מכירות הפלזמות בגודל 50 אינץ'-60 אינץ בארה"ב בכ- 20% בהשוואה לאשתקד. גם נתח השוק של המסכים הגדולים גדלה במחצית הראשונה של 2007 ב- 14% ועמדת על 40% ובכך עקפה את מכירות מסכי ה- 42 אינץ. בנוסף, ע"פ תוצאות שפרסמה לאחרונה חברת המחקר GFK בישראל מסך הפלזמה בגודל 42 אינץ' אמנם ממשיך להיות הגודל הנמכר ביותר בקטגוריה (פלזמות) עם 87% מהמכירות במחצית הראשונה של 2007 ואחריו מסך ה- 50 אינץ' שרשם גידול מרשים של 26% במכירות, נתון המעיד על מגמה ברורה של מעבר למסכים גדולים.