מהלך שיווקי אסטרטגי חדש ל"נטורל פורמולה"



אלחנן שקד, מנכ"ל חברת "קרליין-פריגו מוצרי צריכה" הכריז היום על מהלך אסטרטגי במותג "נטורל פורמולה", תוך התמקדות בקונספט חדשני, הלקוח מעולם המזון וה- Wellness. החברה תשקיע במהלך מעל כמיליון דולר. נטורל פורמולה צופה לסיים את שנת 2008 עם גידול של 13% לעומת מחזור מכירות בשנה הקודמת.


מהחברה נמסר הבוקר כי המהלך האסטרטגי גובש לאחר ניתוח מעמיק ואפיון מגמות צרכניות עולמיות ונבחר לאחר מחקרים מעמיקים עם צרכניות ישראליות בגילאים שונים ומאפיינים שונים.


דינה נבות סמנכ"ל השיווק של קרליין –פריגו מוצרי צריכה, מוסרת: "מצאנו כי עלה צורך חזק בקרב נשים, לתועלות של בריאות והזנה של השיער, לראשונה, לא מדובר רק בטיפוח חיצוני אלא בתזונה נכונה ומעשירה לשיער. הטרנד העולמי הלקוח מעולם ה – Wellness ובריאות שהגיע בעיקר מתחום המזון, נותן אותותיו לתחום הטיפוח בכלל ומשפיע על תחום השיער בפרט. עיצוב האריזות תואם את האסטרטגיה השיווקית ומושפע אף הוא מעולם המזון."




נטורל פורמולה, מובילה היום את השוק בקטגוריית "עיצוב וטיפוח השיער" עם נתח שוק של כ-30%. באמצעות השקת סדרת המוצרים, בחברה צופים כי המותג יגדל לנתח שוק של כ – 32% תוך הגדלת כלל הקטגוריה.




קמפיין הפרסום לסדרת המרככים הטיפוליים, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב, בהיקף של 800,000 דולר, יעלה בטלוויזיה עיתונות ואינטרנט. בראש הקמפיין נבחרה לעמוד השחקנית אניה בוקשטיין. על פי החברה, בוקשטיין נבחרה להיות הפרזנטורית של המותג, כיוון שהיא מהווה קונצנזוס בקרב קהל היעד של נטורל פורמולה, נשים צעירות בגילאי 20-25. "אניה מייצגת בהלימה את ערכי המותג של נטורל פורמולה, טרנדיות, עדכניות, איכותית ומייצגת מומחית בתחומה."



שוק טיפוח ועיצוב השיער מוערך ע"י store next עד סוף שנת 2006 בכ- 125 M ₪ נטורל פורמולה מובילה את השוק ב 30% נתח שוק כספי.

אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס