מהפיכת מנועי החיפוש מגיע לאקדמיה

מהפיכת מנועי החיפוש לא עוצרת ועכשיו היא מגיעה גם לאקדמיה. בית הספר למינהל עסקים של המסלול האקדמי המכללה למינהל ישיק בסמסטר ב' קורס חדש, בנושא "שיווק במנועי חיפוש", במסגרת ההתמחות בשיווק ופרסום לתלמידי תואר ראשון. הקורס, יעסוק במתן רקע והבנה של שיטות השיווק וקידום האתרים הנפוצות כיום באינטרנט, יסקור את ההבדלים בין סוגי המדיה השונים ושיטות הפרסום השונות באינטרנט; יציע כלים לניתוח תנועת הגולשים באתרים כמו גם ניתוח בצועים וכדאיות כלכלית של כל אחד מפעילויות השיווק והמכירות שמבצע העסק באינטרנט.



בסיומו, יוכלו הסטודנטים לעבור את בחינת ההסמכה של Google המעניקה Google AdWords Advertizing Professional, הסמכה המאפשרת לנהל קמפיינים במערכת הפרסום Google AdWords. הקורס יעניק כלים פרקטיים לניהול השיווק באינטרנט, הן ברמה היישומית והן ביכולת הניתוח והבנת התהליכים, במקביל לעבודה מעשית ותרגול בפועל של בנייה וניהול קמפיינים ב- Google.



זהו קורס ראשון מסוגו בקרב המוסדות האקדמיים המעניק הסמכה מסוג זה, והוא נערך בשיתוף חברת השיווק באינטרנט GoLinks. הקורס נהנה מביקוש גבוה בקרב הסטודנטים.



לדברי פרופ' אורן קפלן, ראש ההתמחות בשיווק ופרסום בבית הספר למינהל עסקים של המסלול האקדמי המכללה למינהל " תחום השיווק באינטרנט ובתוכו מנועי החיפוש הפך להיות נדבך חשוב ביותר בתחום השיווק. כמכללה חדשנית בתכניה, אשר אחד מערכיה הוא חיבור לשוק העסקי לצד רלוונטיות והובלה, אנו מעוניינים להעניק לסטודנטים שלנו את הכלים העדכניים ביותר בזירה השיווקית, על מנת שיסייעו בידם להצליח בעולם העסקים של המאה ה- 21. "



אדיר רגב, מנכ"ל GoLinks, המרכז את הקורס: "אנחנו ב- GoLinks גאים להיות חלק מיוזמה חדשנית זו של גוף אקדמאי מוביל, שמטרתו לפתוח לדור העתיד של המנהלים, צוהר אל אחד מכלי השיווק והמכירות החזקים והנפוצים ביותר בישראל ובעולם כולו – Google AdWords. הסטודנטים שיעמדו בדרישות המחמירות של הקורס יהפכו למקצועני מנועי חיפוש לאו דווקא מהצד של נותני השירות אלא גם מהצד של הלקוחות המבינים כל יום יותר כיצד מנועי החיפוש יכולים לסייע להם".

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

mao-43-oo-pm-making-ai-a-key-part-content-tab-2-virtual-twin-712x402
 בר-נוה, אורי שמואלי, אמיר גלעד ותובל בר יוחאי
-LAGO-מסך-360-מעלות-לאירועים-עסקיים-צילום-יחצ-_5_