מהפכה צרכנית בתחום איכות ובריאות הירקות והפירות בשופרסל

אפי רוזנהויז, מנכ"ל שופרסל הכריז היום על מהפכה צרכנית בתחום איכות ובריאות הירקות והפירות ברשת, בשת"פ עם משרד החקלאות, מאות חקלאים ומגדלים, חברת "דרך המעבדה" ומעבדות בקטוכם. משרד הבריאות ומשרד החקלאות, בנו תוכנית איכות אשר אמורה להבטיח כי התוצרת החקלאית עומדת בתקנות בריאות הציבור. גודל ההשקעה: 3 מיליון ₪.



אפי רוזנהויז, אמר: "חומרי הדברה מהווים מרכיב חשוב בגידול החקלאי, אולם שימוש מוטעה בהם עשוי להסב נזק למשתמש, לגידוליו ולסביבה. הקפדה מצד שופרסל , המשווק הגדול ביותר בארץ , על התאמת השימוש בחומרים אלו לסוג היבול ובדיקתה ע"י מכונים ידועים ומוכרים תקטין לאין שיעור את חשיפת הצרכן לירקות ופירות בלתי ראויים".



רשת שופרסל חברה לפני שנתיים וחצי למאות מגדלים של פירות וירקות, משרד החקלאות ומשרד הבריאות ולחברת "דרך המעבדה" , על מנת להעניק ללקוחות הרשת תוצרת חקלאית טרייה ואיכותית בסטנדרטים הגבוהים ביותר בבקרת איכות.



יותר מ- 700 מגדלים חתומים על חוזה התקשרות עם חברת "דרך המעבדה" המבצעת את התוכנית לבקרת האיכות, לפיו המגדלים מקבלים הנחיות ברורות ותמיכה לגבי אופן הכמות הרצויה של השימוש בחומרי הדברה, אופן התיעוד ותוכנית דיגום מקיפה ומתמשכת של תוצרתם .
תהליך זה מתבצע בליווי של אגרונומים מוסמכים מטעם חברת "דרך המעבדה" ואגרונום נוסף מטעם שופרסל אשר מפקח על התהליך כולו.



תוצרת המגדלים עוברת ביקורות שוטפות בתדירות של אחת לחודש ע"י אגרונומים ורכז פעילות. בנוסף, נבנתה מערכת הדרכה לבוחני האיכות במרכז הלגוסיטי (מרלו"ג) של שופרסל.



על גבי תווית האיכות הנמצאת על התוצרת החקלאית של שופרסל ישנו קוד עקיבות, באמצעותו יכולים לקוחות הרשת להיכנס לאתר האינטרנט: www.lab-path.co.il , אשר הוקם להצגת הנושא ולראות מהיכן הגיעה התוצרת אותה רכשו וללמוד על תהליכי הבקרה אותה עברה התוצרת, כולל תאריכי בקרה, פיקוח ובדיקות אחרונים.

אולי יעניין אותך

14466pica3
14099pica3
13348slogen1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

messi mas plus drink card photography by mas plus by Messi
Tu Bishvat holiday symbols - dried fruits, pomegranate, barley, wheat
 וינטר סיבוני סמנכלית שיווק של מותג קסטרו צילום עידן סבח (Custom)