מה חשוב לדעת על תהליך קידום אתרים SEO?

מה זה SEO?

SEO הוא למעשה תהליך שמטרתו להציב את האתר שלכם
כמה שיותר גבוה בתוצאות החיפוש בגוגל. גולשים שחיפשו איזה שהוא ביטוי שקשור לתחום
שהאתר שלכם עוסק בו, יקבלו רשימה של תוצאות.

באופן טבעי, האתרים שיופיעו הכי למעלה יקבלו את
כמות הטראפיק (התנועה) הגדולה ביותר, מה שאומר שהפוטנציאל שלהם להכנסות ורווחים
הוא גדול יותר.


אתם צריכים להיות רלוונטיים

אז כפי שאתם כבר מבינים, מקדמי האתרים פשוט
עובדים אצל גוגל על מנת לקדם ולמקם את האתרים השונים בקדמת הבמה.

הפרמטר הראשון שגוגל בוחן הוא הרלוונטיות של האתר
שלכם. בסופו שלדבר, צריכה להיות התאמה כמעט מלאה בין החיפושים של הגולשים והצרכים
שלהם, לבין מה שיופיע באתר שאליו הם מגיעים.

לכן, אתרים שמספקים את מלוא המענה לצרכים של
הגולשים שלהם הם האתרים שייחשבו בעיני גוגל כסמכותיים ואותם הוא ידרג למעלה
בתוצאות החיפוש.


אתם צריכים להיות אמינים וסמכותיים

פרמטר נוסף שגוגל מתייחס אליו הוא האמינות
והמסכות של האתר שלכם. איך גוגל בודק את זה? פשוט מאד, המלצות.

בתחום של קידום אתרים ההמלצות האלה באות לידי ביטוי
בקישורים. למעשה, ככל שיותר ויותר אתרים חיצוניים יפנו אליכם קישורים, כך האתר
שלכם ייחשב בעיני גוגל לאמין וידורג למעלה בתוצאות החיפוש.


אתם צריכים להיות מעניינים

בשורה התחתונה, אם לא תהיו מעניינים ולא תגרמו
לגולשים שלכם להישאר אצלכם, הם פשוט יעברו למתחרים שלכם.

לפרמטר הזה קוראים בשפה המקצועית, זמן שהייה. ככל
שהתוכן שלכם יהיה רלוונטי יותר לגולש, כך הוא יישאר בדף שלכם יותר זמן וגוגל אוהב
את זה, אפילו אוהב מאד.

כמובן שההיפך הוא הנכון, ככל שזמן השהייה של
הגולשים באתר שלכם יהיה נמוך יותר, אחוז הנטישה יהיה גבוה יותר וכך האתר ידורג
נמוך בתוצאות החיפוש.


אתם צריכים לשמור על סטנדרטים גבוהים

איך נאמר זאת בפשטות, גוגל לא אוהב אתרים
מקרטעים. מה זה אומר בפועל? שבמידה והאתר שלכם יהיה איטי, שהמעבר בין הדפים
הפנימיים יהיה איטי והקוד שלכם לא יהיה כתוב בתורה ברורה, גוגל פחות יאהב אתכם.

לכן, עליכם לשמור כל הזמן על סטנדרטים גבוהים של
אופטימיזציה על מנת שהאתר יתפקד כמו שצריך, יפעל במהירות ויציע לגולשים שלכם
חוויית משתמש נעימה.


אז איך עושים SEO?

לפני הכל חשוב לציין, בניגוד לקידום אתרים
ממומן שבו קוצרים את הפירות, בקידום אורגני זה ייקח לכם קצת יותר זמן, לפחות חצי
שנה.

ראשית, עליכם ללמוד את קהל היעד של האתר אותו את
מקדמים וללמוד באילו ביטויים הוא נוהג להשתמש על מנת לחפש את המוצר שאתם מציעים.

את מילות המפתח והביטויים הללו את הצריכים לשתול
בורה מאוזנת בתוכן שאתם מזינים לאתר. יותר מידי מילות מפתח, גוגל פשוט לא אוהב את
זה.


בנוסף, עליכם ליצור כמה שיותר תוכן איכותי ולא
תוכן שנקרא
SEO, כזה שכל המטרה שלו הוא ללכוד גולשים ברשת
וכשהם כבר מגיעים הם פשוט נוטשים.

התוכן שלכם צריך להיות מעניין, קולע ומניע
לפעולה. בסופו של דבר, אם הלקוח לא יבצע פעולה משמעותית כמו שליחת ליד, יצירת קשר
או רכישה של מוצר, לא עשיתם בזה שום דבר.

מקדמי אתרים מנוסים ומקצועיים, כמו דניאל זריהן
למשל, ידעו כמובן לשלב את כל הטכניקות השונות לקידום אתרים בצורה מאוזנת
ומושכלת, על מנת שהאתר שלכם יקצור את הפירות כמה שיותר מהר.

אולי יעניין אותך

 דיגיטלי
sandi-bar(3)
da1
yostore1
yael7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח