כמה פעמים רציתם לקנות מחשב חדש, אבל לא היה לכם כוח לחפש ולהשוות בין אלטרנטיבות? כמה פעמים רציתם להחליף חברת ביטוח אבל לא היה לכם נעים מהסוכן? כמה מכם חושבים להחליף מפעיל סלולארי אבל כבולים בהסכם עם קנס יציאה..? כל החלטה של לקוח לשנות את מסלול הצריכה הרגיל שלו, כרוכה בהתגברות על חסמים מסוימים, ותשלום של עלויות מעבר.
המפגש הקרוב בסדרת מפגשי ל.ה.ב. UPDATE בניהול השיווק יעסוק בחסמי מעבר כאחד הכלים לניהול הקשר עם הלקוח, וכאמצעי ליצירת נאמנות לקוחות. המפגש יתקיים בהשתתפות אבי קלפה, מנהל חטיבת הלקוחות בחברת YES ועירית ניצן, מהפקולטה לניהול באוניברסיטת תל-אביב.
המפגש יתקיים ביום ראשון, ה- 12.03.2006, בין השעות 17:30-20:30, בפקולטה לניהול, אוניברסיטת תל אביב.
המפגש ידון בסוגים שונים של חסמי מעבר, בדגש על שימוש בחסמי מעבר "חווייתיים" כאמצעי ליצירת נאמנות לקוחות שיוצגו ע"י אבי קלפה. כמו כן, יוצגו ממצאים ממחקרים עדכניים לגבי האופן שבו חסמי מעבר משפיעים על התנהגות הלקוחות.
"ל.ה.ב אפדייט בניהול השיווק" היא תכנית מנויים שנתית המיועדת למנהלים בכירים, מנהלי שיווק, פרסומאים ומנהלי פרסום בחברות גדולות, וכוללת סדרה של מפגשים מקצועיים במגוון תחומי השיווק, תוך שילוב ידע רב ועדכני מן השטח ומהאקדמיה. בתוכנית השתתפו עד היום מאות מנהלים, שמצאו עניין רב בשילוב של מרצים בכירים מהאקדמיה ואורחים המגיעים מן השטח. בין המרצים האורחים שהשתתפו במפגשים הקודמים היו: גבי רוטר מקסטרו, חיים רומנו מנכ"ל אל-על, יהודי ליפמן מיוניליוור, פרופ' סטיבן ברנט מקלוג, יעקב גינצבורג מקלאב מרקט, הפרסומאי אייל חומסקי, ד"ר רינה דגני, אלי רייפמן מאמבלייז, גיל רוזנפלד מ- HP ועוד.
עלות מפגש בודד הנה 220 ₪.
03-6408375, 052-2246314לפרטים והרשמה למפגש: