מוכרים מוצרים באינטרנט? כך תעשו את זה טוב יותר

בוועידה הכלכלית האחרונה של עיתון גלובס, דובר לא מעט על האיקומרס – המסחר האלקטרוני ברשת. ואכן, רובם המכריע של הישראלים מבצעים חלק ניכר מהרכישות שלהם דרך הרשת, והתחרות רק הולכת וגוברת. כאן נכנס האתגר של המוכרים ברשת, האתגר להיות יותר ויותר אטרקטיביים ביחס למתחרים. זו תחרות שרק תלך ותגבר וזירת האינטרנט תהפוך אולי ביום מן הימים אף לזירה היחידה למוצרים מסוימים, ואם אתם מוכרים באינטרנט אתם צריכים להשתפר כל הזמן.


הנה כמה טיפים לאיך תעשו את זה טוב יותר, איך מעבר לקמפיין בגוגל או בפייסבוק תצליחו לשכנע את הגולשים שלכם שהמוצר שלכם הוא הטוב ביותר ושזה מה שהם צריכים.


תיאורי מוצר


ההבדל העיקרי בין רכישת מוצר דרך האינטרנט לרכישת מוצר באופן פיזי היא שאי אפשר לחוש את המוצר, אי אפשר להחזיק אותו ואי אפשר להרגיש אותו מה שגורם לרבים לחשוש לעיתים מלקנות בדרך הזו. הפתרון היחידי לבעיה הזו הוא מתן אינפורמציה מקסימלית לגולש, מתן מידע רב כמה שניתן על המוצר בכדי שהוא יצליח "להרגיש" אותו בדמיון. בקנייה באינטרנט אין איש מכירות לשאול אותו את כל השאלות ולכן אל תחסכו בשום פרט שנוגע למוצר – משקל, גודל, אורך רוחב, שימושים, מרקם וכל מידע אחר שרלוונטי לגביו.


סרטונים


הוספת סרטונים של המוצר בפעילות היא דרך מצוינת להגביר אמינות, דרך מצוינת לגרום לגולש להבין שהוא יודע מה הוא עומד לקנות ושהוא לא קונה חתול בשק. לתמונות יש את הכוח שלהן אך תמונות הן דוממות ולא משקפת את המוצר בזמן הפעילות שלו, וסרטונים כאלו יעשו עבודה מצוינת במידה כמובן שהם איכותיים.


הגברת אמינות


הגברת אמינות והגברת התחושה אצל הגולש שהוא יודע מה הוא קונה יכולה לבוא בדרכים נוספות. אלו יכולים להיות צילומי זום של בד או כל חומר אחר בשביל שניתן יהיה להעביר את המרקם בצורה כמה שיותר אותנטית, אלו יכולים להיות מדריכי מידות באתר שלכם או קישורים למדריכי מידות איכותיים מה שיראה ללקוח שאם מנסים לעזור לו לבחור את הטוב ביותר. תחשבו מה היה גורם לכם לקנות ומה היה גורם לכם לחוש נוח יותר עם הקנייה.


איך להתמודד עם חרטת קנייה


חרטת קנייה היא תופעה נפוצה בעולם המסחר האלקטרוני והיא נובעת בדרך כלל מחרדה של הגולש מהשארת פרטי כרטיס אשראי או בכלל מעצם החלטת הקנייה אונליין שלרוב מתבצעת לבד. כאן אתם נכנסים לתמונה, אתם חייבים להוריד ממנו את הלחץ, חייבים לגרום לו להרגיש נוח יותר עם הפעולה ואת זה אפשר לעשות עם תקופת ניסיון בחינם, הבטחה להחזר מלא, הפניה לחוות דעת והמלצות של לקוחות ודרכים נוספות גם אחרי הקנייה עצמה על מנת למנוע החזרת מוצר (אתם חייבים כמובן לעמוד בהבטחות שלכם).


המאמר באדיבות e-shop חנויות וירטואליות, הפלטפורמה המובילה בישראל להקמת אתרי מכירות באינטרנט עם הכלים המתקדמים ביותר שיסייעו לכם למכור בהצלחה!


אולי יעניין אותך

azrieli23
F0_1200_0432_eran-rotem1
lens-3046269_19201
kindle-1867751_640
tamar

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח