מרטין לינדסטרום, גורו מיתוג ומומחה לשיווק עולמי, יגיע בפברואר לישראל ויהיה אורח שבועון "ראש1" בכנס שיווק מותגים לבני נוער, שיתקיים בתאריך 13.02.06 במלון הילטון בתל-אביב. לינדסטרום, מי שנבחר לאיש המיתוג המוערך ביותר על ידי Chartered Institute of Marketing הבריטי, ורשם לזכותו את הצלחת ה- "Happy meal" במקדונלד'ס ברחבי העולם, היה ממפתחם של קונספטים בינלאומיים בחברת נוקיה, לגו, בירה מילר ועוד.
לינדסטרום בן ה- 32 הוא יועץ המיתוג של מספר חברות ברשימת ה- Fortune 100, ביניהן דיסני, יוניליבר, מארס, פפסי, אמריקן אקספרס, מרצדס בנץ, רויטרס, מקדונלד'ס, קלוגס, דפי זהב ומיקרוסופט. הוא ייסד את משרד הפרסום שלו כשהיה בן 12 בלבד, ולמרות גילו הצעיר יושב במספר מועצות מנהלים ברחבי העולם. לינדסטרום פרסם 4 ספרים כשהאחרון בהם, Brand Sense, שיצא לאור בפברואר 2005 מהווה פריצת דרך במיתוג.
קובי אייזיק, סמנכ"ל מסחרי כתבי עת לילדים ונוער, אומר: "כמגזין המוביל בישראל לבני נוער, ראש1 מארגן זו השנה הרביעית ברציפות את הכנס הארצי לשיווק מותגים לנוער, אליו צפויים להגיע כ– 500 משתתפים בתפקידי מפתח במשק הישראלי. מרטין לינדסטרום, הדבר הבא במיתוג ושיווק, הוא מומחה בעל שם עולמי שכתב מספר רבי מכר, ומגיע לישראל לאחר שהרצה בפני עשרות אלפי אנשים במעל 30 מדינות בשנה החולפת בלבד".