מוטי בלאו (42), המנכ"ל והבעלים של חברת הייעוץ השיווקי פרוקסי מרקטינג סולושינס, נבחר כחבר סגל מוביל באירוע, ראשון מסוגו, העוסק בשיווק בינלאומי של מוצרים ושירותים טכנולוגיים של חברות הודיות קטנות ובינוניות.
האירוע, שיערך באפריל בניו-דלהי, מאורגן על ידי הקונפדרציה ההודית לתעשייה (CII), בתמיכת משרד המדע והטכנולוגיה של ממשלת הודו (DSIR) ובשיתוף המכון ההודי לסחר חוץ (IIFT). ארגון ה- CII, שנוסד לפני 112 שנה הוא האיגוד העסקי המוביל בהודו עם כ- 7000 חברים ישירים וכ- 90,000 חברים המסונפים לארגון באמצעות איגודים ענפיים.
מטרתו של האירוע, שיימשך ארבע ימים, הנה לסייע לחברות הודיות, קטנות ובינוניות, המתמחות באספקת מוצרים ושירותים טכנולוגיים, לגשר על פערים בתחום השיווק הבינלאומי. הפעילות תכלול בין היתר זיהוי הזדמנויות שוק, ייעוץ שיווקי אסטרטגי וטקטי, כמו גם סיוע במשא ומתן עם לקוחות פוטנציאליים בינלאומיים שהוזמנו לאירוע.
למוטי בלאו (MBA), שהנו חבר מלא במכון להסמכה השיווקית בבריטניה (CIM), ניסיון רב שנים במכירות ובשיווק בינלאומי בענפי ההיי-טק והנו מתמחה בניהול ערוצי שיווק בינלאומיים. מאז 1997 משמש כמנכ"ל חברת פרוקסי מרקטינג סולושינס העוסקת במתן ייעוץ בתחום השיווק הבינלאומי לחברות היי-טק וקלינטק. בין היתר מנהל את פורום השיווק הבינלאומי בפורטל Allmarketing ומרצה בתחום השיווק הבינלאומי במכללת הגליל.