מועדון הכדורסל מכבי תל אביב מרכיז על שיתוף פעולה עם וואלה! שופס לשתי העונות הקרובות

עכשיו,
יוכלו האוהדים לרכוש את מוצרי מכבי תל אביב ולקבלם במשלוח עד הבית או באמצעות
איסוף עצמי מהחנות הרשמית בהיכל. בנוסף, יתקיימו פעילויות עם האוהדים במשחקים ופעילות
נרחבת בפלטפורמות הדיגיטל של המועדון.

יו"ר
המועדון שמעון מזרחי, שנכח בטקס החתימה, קיבל סקירה על פעילות הסחר האלקטרוני של
וואלה! שופס, שראתה אור ב-1999.


עו"ד
מזרחי אמר בטקס החתימה
: "אני שמח מאוד שהמוצרים
של המועדון שלנו ישתלבו ב-28 קטגוריות המסחר שקיימות באתר. התחלנו טוב את עונת
המשחקים וכולנו תקווה שכך גם נמשיך. יישר כוח ובהצלחה!".


שי
לבנת, בעלים וואלה! שופס,
הוסיף: "אני חייב לציין
שמועדון הכדורסל מכבי תל אביב הוא מועדון שבאופן מדהים שומר לאורך כל השנים על רמה
גבוהה. אני יודע שזה לא פשוט. זה עולם שמתהפך מהר, הגבינה זזה בכל שנה לכיוון אחר
וצריך להיות רב-אומן כדי לנהל את זה. אני חושב שזה נעשה במקצועיות ומביא הרבה כבוד
למדינה. זו פריבילגיה עבורנו לעבוד איתכם ואנו מאוד מודים לכם ומודים גם על הקרדיט
שנתתם לנו והאמון בנו".


החתימה
התקיימה במעמד מנכ"ל המועדון עדלי מרכוס, מנכ"ל וואלה!שופס רון שולוייס
וחבר הדירקטוריון איתן דמארי. הם הצטרפו לסמנכ"ל השיווק והמכירות של מכבי,
כוכב העבר ומלך הסלים של הכדורסל הישראלי דורון ג'מצ'י.

אולי יעניין אותך

 פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354
document-marketing-strategy-business-concept
X1_PR_press_release_image
hand-arrange-white-letters-as-seo
metavech-software

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח