מועצת הפירות בשיתוף האתר "לילה" תחדיר את הקיווי למקומות בילוי כבסיס לקוקטיילים

מועצת הצמחים – ענף הפירות בשיתוף אתר 'לילה' וא.מ.ן ויינר יוצאים בפרויקט חדשני לצעירים.



מטרת הפרויקט להצעיר את מותג קיווי ע"י חשיפתו לקהל צעיר כתוסף משקה ייחודי. ולהחדיר את השימוש של פרי זה כבסיס לקוקטיילים הנצרכים במקומות הבילוי ברחבי הארץ.



הפרויקט, שתקציבו מוערך בכ-200,000$ יכלול תחרות בין הברים המובילים בארץ על הכנת ה"קוקטייל עם הקיווי".



את הפרוייקט ילווה פרסום באתר ומגזין 'לילה' ופעילות קד"מ בברים השונים.



לצורך התחרות הוקם אתר מיוחד שייסקר את התחרות www.layla.co.il/kiwi


באתר תינתן אופציה לגולשים להציע קוקטייל משלהם. הקוקטייל הטוב ביותר יזכה את שולחו בפרס.



השופטים בתחרות, שסיומה באירוע שבו יוענק הפרס לבר הנבחר, נבחרו בקפידה ומורכבים מבחירי חיי הלילה בישראל.


בסיום התחרות יקבלו כל הברים בישראל קטלוג מהודר ובו הקוקטיילים הנבחרים.



תקציב הפרסום של מועצת הצמחים- ענף הפירות מנוהל ע"י פרסום שקולניק.


אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס