מכבי care, המותג הפרטי המוביל בישראל בתחום מוצרי הבריאות, מציעה ללקוחותיה למעלה מ-70 מוצרים, הכוללים: תוספי תזונה, ויטמינים ומוצרי OTC. מוצרים אלה שווקו עד היום בעיקר בבתי המרקחת של הקופה (מכבי-פארם) ובבתי מרקחת פרטיים.
חברי מכבי שירותי בריאות יזכו בהטבות מיוחדות עם הצגת כרטיס חבר במעמד רכישת מוצרי מכבי care ברשת ניו-פארם (בדומה לבתי המרקחת הפרטיים).
הכנסתם של מוצרי החברה לרשת ניו-פארם מוערכת על-ידי מנהלי החברה בכ-2 מיליון שקלים.
בין המוצרים הבולטים שישווקו ברשת ניו פארם ניתן למצוא: אומגה 3 (מארז של 300 כמוסות), קארפלקס, ויטמין C, מולטי קיד, פרוביוטיקה לילדים, חומצה פולית, ויטמין B12, Q10, ברזל, פרוביוטיקה לנשים וויטמין D3. במהלך החודשים הקרובים יעלו למדפים המוצרים הקיימים, ולאלו יוספו מוצרים חדשים הנמצאים בפיתוח בימים אלה.
תוספי התזונה המשווקים תחת מותג מכבי care עומדים בסטנדרטים של משרד הבריאות ואף נדרשים לעמוד בבדיקות איכות מעבר לדרישת משרד הבריאות, עפ"י קביעת מערך הרוקחות והפרמקולוגיה בחטיבת הבריאות של מכבי שירותי בריאות.
לדברי מדונה חובל, מנכ"לית מכבי care: "בימים אלה, כאשר שוק הויטמינים ותוספי התזונה מתרחב וגדל, והצרכן הישראלי מבקש מוצר אמין ואיכותי, הצלחנו בתקופה קצרה ביותר לבסס את קו המוצרים שלנו והבטחנו את מקומנו כמובילים בתחום. אנו שמחים להיכנס לרשת הניו-פארם עם מותג איכותי ומוביל. עבורנו זהו צעד חשוב ביותר, שנועד לתת שירות טוב יותר לכל לקוחותינו על-ידי הרחבת הנגישות למוצרי מכבי care".
עומר פורת, מנהל תחום בימ"ק בניו-פארם, מוסר כי ההחלטה האסטרטגית לשלב את מוצרי מכבי care נבעה מתוך התפיסה המרכזית של הרשת, השמה לה לדגש לשפר באופן תמידי את ההיצע ואת השירות לצרכן. "החדרתם של מוצרי מכבי care לניו-פארם תאפשר לכלל הלקוחות ליהנות ממגוון מוצרים עשיר ואיכותי מעולם הבריאות והטבע", לדברי פורת.