עז רצינית עומדת ליפול על רשת חנויות הנוחות Yellow. המתחרה הגדולה, "דלק" מתחילה את מסע השיווק לבייבי שלה-"מנטה", בהשקעה של למעלה מ- 5 מיליון שקלים. חברת דלק, מציגה לראשונה קמפיין לרשת חנויות הנוחות "מנטה", בהשקעה של למעלה מ- 5 מיליון שקלים.
מהחברה נמסר כי הקמפיין, הינו פרודיה על להקת רוק כבד, "רעב כבד", שמסתובבת בדרכים ועוצרת בחנויות "מנטה" כדי להופיע ולרכוש מוצרים. הלהקה שנבחרה להוביל את הקמפיין היא "אורפנד לנד" – להקת מטאל ישראלית מצליחה, המופיעה בארץ ובחו"ל.
הפרזנטור שנבחר להיות מוכרן במנטה הינו ג'ייסון–דנינו הולט, מגיש MTV בעבר, וכיום משמש ככתב בתוכנית התרבות 'גיא פינס', במקביל משחק ג'ייסון בתפקיד מרכזי בסדרת הטלוויזיה 'הנפילים'. הקמפיין יעלה החל ממחר, יום ב' ה- 17.9.07, למשך כשבועיים בערוצים 2, 10 ו-24, ברדיו קול ישראל וברדיו האזורי, באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי.
לדברי לילך רון, מנהלת שיווק דלק: "רשת חנויות הנוחות "מנטה" עברה לאחרונה שינוי קונספט ומיתוג מחדש, והותאמה לצורכי הלקוח שנמצא על הדרך. הקמפיין נועד להעלות את המודעות למוצרים ולשירותים הניתנים בחנויות מנטה".
"מנטה" – רשת חנויות הנוחות של חברת דלק – מונה כיום 54 חנויות בפריסה ארצית. מדובר בחנויות דרכים לעצירה ולהתרעננות, שהינן חלק מהמתחמים הקמעונאים של תחנות הדלק ורובן פועלות 7 ימים בשבוע 24 שעות ביממה. החנויות מספקות מגוון שירותים, ביניהם: משיכת מזומנים, תרופות ללא מרשם, מילוי לוטו ועוד.
קרדיטים:
משרד פרסום – אדלר חומסקי & ורשבסקי
סמנכ"ל לקוחות – אמיר גיא
מנהל לקוחות – דני ברנדה
מנהל קריאיטיב ראשי – יהונתן סטירין
מנהל קריאיטיב – רונן גור פונארוב
מנהלת מחלקת הפקה – רינת קינן
קריאייטיב:
ארטדיירקטור – אמיר צור, ערן ניר
קופירייטר – יעל קורן, אמיר אריאלי
מפיקה – דריה דנציג
סופרוויזר – עדי ארליך
תקציבאית – אניטה פסבקו
משרד יחסי ציבור – טריואקס יועצים ליחסי ציבור