מורן אטיאס מול הצנזורה: סופו של קמפיין?

במהלך לא שגרתי ולמרות ההתנגדות הצפויה של הצנזורה , "בוניטה דה מס" מותג איטלקי להלבשה תחתונה בכיכובה של הפרזנטורית מורן אטיאס, העלתה בימים אלו קמפיין על שלטי חוצות ענק בנתיבי איילון ובו הדוגמנית בלבוש חושפני במיוחד. הצנזורה געשה והחרדים כמו גם עיריית הרצליה העבירה מכתבים זועמים. מהחברה נמסר כי עדיין לא ברור מה יעלה בגורלו של הקמפיין והאם הוא ישאר באוויר במתכונתו הנוכחית.



מנציגות החברה בארץ טוענים כי אין ולא הייתה בקמפיין שום כוונה לעורר הדים מסוג זה על מנת לייצר באז תקשורתי. מבחינתם מדובר בשוביניזם טהור. "למה בעצם חיים רביבו בתחתונים על שילוט ענק זה בסדר ומורן אטיאס בחזייה לא? מדוע מוצר לגיטימי לקונספט חושפני, בארץ הוא בבחינת מוקצה, אך בכל העולם לגיטימי?".



"ינית לנג'רי", החליטה לקחת צעד אחד נוסף את הדוגמנית ושחקנית מורן אטיאס המכהנת כפרזנטורית המותג, ולהעלותה באופן חריג ולראשונה על שילוט חוצות בלנג'רי. עד כה, פורסם הקמפיין בעיתונות בלבד מפאת סירוב של חברות שילוט אחרות להעלות את הקמפיין.



עוד נמסר כי "בשלהי שנות ה-80 נקבעו אמות מידה קבועות ומקובלות ע"י חברות השילוט וגורמים חרדיים ובהתאם נערך הלקוח וכך גם נציגיו,מתוך כוונה להלחם על מה שנכון ועקרוני פונקציונאלית למוצר.



אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים