מותג ביסלי ישתף פעולה עם סוני אריקסון

מותג ביסלי החליט לצאת במבצע קיץ מיוחד, לא לפני שבחברה ביררו היטב אלו עולמות תוכן הכי "מדברים" לקהל היעד שלו – בני הנוער (התשובה: סלולר) ומי מהחברות נחשבת המועדפת (התשובה:סוני אריקסון).



כמידי שנה ביסלי כמותג הנוער יוצא עם פעילות מיוחדת לקראת הקיץ במטרה לרענן ולחדש לקהל היעד. השנה חבר למותג סוני אריקסון. זהבה מרטונוביץ מנהלת שיווק חטיבת החטיפים של אסם אומרת: "מותג ביסלי הוא המותג האהוב והמוביל בקרב הנוער בישראל, וככזה חיפשנו את החיבור האטרקטיבי ביותר למבצע קיץ משותף. מבדיקות שערכנו נמצא כי עולם הסלולר ממוקם גבוה מאוד בראש סדרי העדיפות של הצעירים וסוני אריקסון כמותג סלולר מהווה את הבחירה הראשונה והנחשקת ביותר, משם אל המבצע הייחודי הדרך היתה קצרה".



מהחברה נמסר כי טרם קבלת ההחלטה עם איזו חברה לשתף פעולה, היא ביצעה סקר מיוחד בקהל היעד.



הנתונים מסקר חברת teenk פברואר2007


לאיזה מהחברות הבאות יש את המכשירים הכי שווים כיום?


סוני אריקסון 39.47%


נוקיה 34.21%


מוטורלה 14.47%


סמסונג 9.21%


אחר 2.63%


SK 0.00%



איזה מכשיר הכי היית רוצה לקבל במתנה?


מכשיר של סוני אריקסון 44.74%


מכשיר של נוקיה 34.21%


מכשיר של מוטורלה 11.84%


מכשיר של סמסונג 5.26%


מכשיר אחר 3.95%


SK 0.00%



מיקי ברקן, מנכ"ל יבואנית סוני אריקסון בישראל מסר כי "בענף הסלולר כמו בענפים אחרים כגון אופנה, סגנון חיים, מוסיקה וטלוויזיה הצעירים הם מובילי הדעה המשמעותיים ביותר אל מול קבוצת ההתייחסות המיידית שלהם ואל קבוצות התייחסות נוספות ומבוגרות יותר. במיוחד בעולם הסלולרי והטכנולוגי הם הראשונים לאמץ חדשנות, יצירתיות ומוצרים פורצי דרך".



מהחברות נמסר כי על כל שקיות ביסלי וביסלי דק מודפס קוד, צרכנים אשר ירכשו שקיות המשתתפות במבצע יכניסו את פרטיהם ואת הקוד באחת מהדרכים הבאות : אינטרנט, sms או IVR. כל קוד משתתף בהגרלה אחת על פי השעה בה הכניס את הקוד ופרטיו. הצרכן בוחר את היום והשעה בו הוא רוצה לקחת חלק בהגרלה. עוד נמסר ע"י החברות שהמבצע ילווה בקמפיין טלוויזיה ואינטרנט נרחב.

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שולחן קינוחים
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת