מותג הבירה הבלגי Leffe גאה להשיק לראשונה בארץ את אפליקציית האייפון Leffe MatchMaker"" אשר מאפשרת ליהנות משירות מבוסס מיקום למציאת מקומות בילוי,הכרויות, משחקים זוגיים וקבלת קופונים אשר פותחה ע"י חברת Moblin.
פעילות זו פותחה במטרה לחבר את אסטרטגיית המותג בצורה ייחודית ומעודכנת לעולם התוכן של הרגעים האינטימיים בין בני הזוג בסיטואציות של בילוי והיכרויות.
אז איך האפליקציה עובדת?
מקומות הבילוי באפליקציית " MatchMaker Leffe " נמשכים אוטומטית מהרשת החברתית foursquare אשר מאפשרת לאתר מקומות בילוי בחיפוש חופשי או להיעזר ביכולות המיקום המתקדמות של האפליקציה שמאתרות את מקומות הבילוי הקרובים ביותר, תוך כדי ציון מרחק וסוג המקום והאם יש קופון זמין להטבה של Leffe.
כמו כן, ישנה התממשקות טכנית מתקדמת שמאפשרת יצירת "צ'ק אין" במקום הבילוי והתראה על כך באפליקציה עצמה, בfoursquare וב facebook. לאחר יצירת ה"צ'ק אין" ניתן לראות אילו עוד אנשים נמצאים באותו המקום ולהתחיל לצ'וטט איתם באמצעות האפליקציה בנוסף ישנם גם מגוון משחקים זוגיים "שוברי שתיקה" שניתן לשחק לשבירת הקרח בזמן ההיכרות.
אמיר עדן, מנהל מותג Leffe : " כחלק מאסטרטגיית המותג להיות ברגעים שבינו לבינה אנו גאים להציג פיתוח ראשוני מסוגו בארץ אשר נותן את ההזדמנות להכיר אנשים בזמן אמת במקום הבילוי באמצעות פלטפורמה ייחודית אשר משלבת את עולם התוכן של המותג בצורה חדשנית וכיפית ".
בזמן השקת האפליקציה יינתנו הטבות בכ 100 מקומות בילוי ברחבי הארץ הפעילות תלווה בקמפיין שיווקי רחב בסלולר, אינטרנט וסטיקרים בנק' הבילוי שיאפשרו הורדה מהירה של האפליקציה באמצעות סריקת QR Code
את איפיון, עיצוב ופיתוח האפליקציה הובילה חברת Moblin אשר מובילה את תחום השיווק והפרסום הסלולרי בישראל ופועלת גם בזירה הבינלאומית.