מותג הדרמו-קוסמטיקה ד"ר עור ממתג עצמו מחדש

ד"ר עור, מותג הדרמו-קוסמטיקה בפיתוח רופאי עור מומחים, ממתג עצמו מחדש עם לוגו חדש, אריזות חדשות ומסר חדש: "כל היופי בעור בריא". את תהליך המיתוג ליווה המעצב פיליפ בולקייה וסטודיו ניאוגרופ, משרד הפרסום הוא JWT. המהלך כולו בהשקעה של 2 מיליון שקל יכלול גם פעילות בנקודות המכירה, קמפיין טלוויזיה ועיתונות. את השיווק, הסחר וההפצה של ד"ר עור מבצעת קבוצת ניאופרם.



ממחקרים שנערכו באמצעות מכון ברנדמן בקרב מדגם מייצג של 500 משיבים, עולה כי קהל היעד למוצר דרמו-קוסמטיקה רחב ומקיף כמחצית מהאוכלוסייה הבוגרת.



כמו כן, עלה כי לדוקטור עור, בשל היותו מותג ותיק ומוביל, המודעות הגבוהה ביותר בקרב צרכנים לעומת מותגים מתחרים בקטגוריית הדרמו-קוסמטיקה. על פי הנתונים לד"ר עור מודעות של 32%, למותג סבו קלם 18% , אוון 13% ווישי 23% מודעות.



לדברי עינת פרידמן, מנכ"ל ד"ר עור: "קטגוריית הדרמו-קוסמטיקה ממשיכה להראות גם השנה צמיחה משמעותית, שכן יותר ויותר לקוחות מבינים שעור יפה הוא קודם כל עור בריא, כחלק מטרנד הבריאות הכללי. כמותג שמוצריו מפותחים על ידי רופאי עור ויעילותם מוכחת יש לנו יתרון ייחודי ובעל ערך מוסף לצרכנים. תהליך המיתוג מחדש משקף את הפוטנציאל שאנו רואים לקטגוריה בכלל ולמותג בפרט, ואת הרצון שלנו לגדול ולהתפתח בקטגוריה שלטעמנו תמשיך לצמוח ותהפוך למובילה בתחום הטיפוח והקוסמטיקה. הצרכנים מבינים כיום כי עור יפה מתחיל מבפנים ושעליהם לשמור על בריאות העור באמצעות תזונה, הרגלי חיים נכונים וגם באמצעות מוצרי טיפוח המתאימים לכך ומספקים תוצאות אמיתיות.



"אני צופה כי לאור המהלך החדש אנו נצמח משמעותית בנתח השוק, כמו גם נשיק מספר מוצרים חדשניים שנמצאים בשלב הפיתוח וזוכים לתגובות נהדרות ויוצאות דופן במחקרי צרכנים שערכנו. אנו מאמינים כי הנכסים הקיימים של המותג יישמרו וכעת אף יובלטו קדימה" מוסיפה פרידמן.

אולי יעניין אותך

DECATHLON BRAND ID (1)
 משרד

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח