ד"ר עור, מותג הדרמו-קוסמטיקה בפיתוח רופאי עור מומחים, ממתג עצמו מחדש עם לוגו חדש, אריזות חדשות ומסר חדש: "כל היופי בעור בריא". את תהליך המיתוג ליווה המעצב פיליפ בולקייה וסטודיו ניאוגרופ, משרד הפרסום הוא JWT. המהלך כולו בהשקעה של 2 מיליון שקל יכלול גם פעילות בנקודות המכירה, קמפיין טלוויזיה ועיתונות. את השיווק, הסחר וההפצה של ד"ר עור מבצעת קבוצת ניאופרם.
ממחקרים שנערכו באמצעות מכון ברנדמן בקרב מדגם מייצג של 500 משיבים, עולה כי קהל היעד למוצר דרמו-קוסמטיקה רחב ומקיף כמחצית מהאוכלוסייה הבוגרת.
כמו כן, עלה כי לדוקטור עור, בשל היותו מותג ותיק ומוביל, המודעות הגבוהה ביותר בקרב צרכנים לעומת מותגים מתחרים בקטגוריית הדרמו-קוסמטיקה. על פי הנתונים לד"ר עור מודעות של 32%, למותג סבו קלם 18% , אוון 13% ווישי 23% מודעות.
לדברי עינת פרידמן, מנכ"ל ד"ר עור: "קטגוריית הדרמו-קוסמטיקה ממשיכה להראות גם השנה צמיחה משמעותית, שכן יותר ויותר לקוחות מבינים שעור יפה הוא קודם כל עור בריא, כחלק מטרנד הבריאות הכללי. כמותג שמוצריו מפותחים על ידי רופאי עור ויעילותם מוכחת יש לנו יתרון ייחודי ובעל ערך מוסף לצרכנים. תהליך המיתוג מחדש משקף את הפוטנציאל שאנו רואים לקטגוריה בכלל ולמותג בפרט, ואת הרצון שלנו לגדול ולהתפתח בקטגוריה שלטעמנו תמשיך לצמוח ותהפוך למובילה בתחום הטיפוח והקוסמטיקה. הצרכנים מבינים כיום כי עור יפה מתחיל מבפנים ושעליהם לשמור על בריאות העור באמצעות תזונה, הרגלי חיים נכונים וגם באמצעות מוצרי טיפוח המתאימים לכך ומספקים תוצאות אמיתיות.
"אני צופה כי לאור המהלך החדש אנו נצמח משמעותית בנתח השוק, כמו גם נשיק מספר מוצרים חדשניים שנמצאים בשלב הפיתוח וזוכים לתגובות נהדרות ויוצאות דופן במחקרי צרכנים שערכנו. אנו מאמינים כי הנכסים הקיימים של המותג יישמרו וכעת אף יובלטו קדימה" מוסיפה פרידמן.