מותג הטיפוח גרנייה יוצא בשיתוף פעולה עולמי עם נשיונל ג'אוגרפיק

מותג הטיפוח הבינלאומי גרנייה הכריז בשישי
האחרון (1.10) על שיתוף פעולה עולמי עם
נשיונל ג'אוגרפיק במסגרתו משיק מהלך
עולמי למודעות צרכנים לנקוט צעד ירוק אחד. המהלך נועד לעודד
250 מיליון איש בכל העולם לעבור לצריכה מקיימת.

מסקר עולמי שערך המותג גרנייה עולה כי למרות ש-81% מהצרכנים רוצים לחיות חיים מקיימים
יותר, פחות מ-6% נוקטים פעולות יומיומיות על מנת להגן על כדור הארץ. כתוצאה מכך,
חושפים בגרנייה את אבן הדרך הבאה של המותג בנושא "יופי ירוק" עם השקת
קמפיין מודעות שיעלה בישראל ובעולם, אשר מוקדש לצריכה בת קיימא.

במסגרת המהלך תושק סדרה דיגיטלית חדשה, בהפקת נשיונל ג'אוגרפיק קריאייטיב
וורקס

(National
Geographic CreativeWorks
), חברת הפקה בעלת מוניטין וותק רב שנים, אשר
במרכזה חוקרות של נשיונל ג'אוגרפיק, ישתפו ידע ועצות בנושאי קיימות מרכזיים
הקשורים לתעשיית הביוטי ובתחומי הקיימות. זהו צעד ראשון במחויבות חדשה של גרנייה, כחלק
מהאג'נדה הסביבתית של המותג, שמטרתה לעודד כרבע מיליארד איש בישראל ובעולם לחיות
באופן ירוק
יותר
, עד שנת 2025.

הקרנת הבכורה של הסדרה החדשה התקיימה בתערוכת אקספו דובאי 2020, ולאחריה תושק ברחבי העולם.

מחויבות זו של גרנייה,
להעלות מודעות לקיימות בקרב 250 מיליון איש, היא מחויבות נוספת מתוך שורה של יעדים
שאפתניים עד 2025 שמטרתם להפחית את ההשפעה הסביבתית של כל שרשרת הערך של המותג. בגרנייה
תימשך הטרנספורמציה בתחום הקיימות, אך הידיעה ש-80% מטביעת הרגל הפחמנית של שמפו מגיעה
משימוש ביתי, מחייבת גם להעלות את מודעות הצרכנים לפעולות שהם יכולים לנקוט.

התוכן שהפיקו יחד גרנייה ונשיונל
ג'אוגרפיק יכלול הסברים על נושאים כגון: פלסטיק ואריזות, צריכת מים ומדע ירוק ובנוסף,
יינתנו עצות מעשיות במטרה להעלות את המודעות הצרכנית לקיימות ולעודד אותם לנקוט צעד
ירוק אחד בחיי היום יום שלהם.

החלק הראשון של הסדרה נחשף בתערוכת אקספו דובאי 2020, וזמין לקהל הרחב ב- https://www.nationalgeographic.com/garnier-green-beauty עם פרקים נוספים שייחשפו בקרוב.


אדריאן קוסקאס, נשיא גרנייה העולמי מסר: "קיימות יכולה להיות
נושא מרתיע והמטרה שלנו היא להנגיש אותה, עשינו זאת עם המוצרים שאנו מייצרים, כמו שפופרות המשלבות קרטון ממוחזר
ומוצרים הניתנים למילוי מחדש, אבל אנחנו
רוצים ללכת רחוק יותר. באמצעות הסדרה
החדשה של נשיונל ג'יאוגרפיק קריאייטיב
וורקס, אנו שואפים לתת לצרכנים גישה
למומחים מובילים ולעצות שלהם כיצד לחיות
חיים יומיומיים ירוקים יותר."

אולי יעניין אותך

 קצוביץ ושירי וקס צילום באדיבות גוטפרנדס
Let's TALK about it! המלכה איליזבת יערה קידר
IFA_B
 1_ קרדיט צילום - יעל צור
 הסביבה 2023 של יוניון מוטורס- טויוטה ישראל
bmw-gfb0242366_1280 (1)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח