מותג הטיפוח הבינלאומי GARNIER משיק סדרה חדשה בקטגוריית הדאודורנטים

מותג הטיפוח הבינלאומי גרנייה משיק בימים אלה סדרת דאודורנטים חדשה, מינרל אקטיב דריי, הצפויה להגדיל את נתח השוק שלו. דרישת הצרכנים הובילה את המותג לפיתוח הסדרה החדשה: בחודש מרץ 2010 הושקה לראשונה סדרת "דאודורנט מינרל" של המותג וכבשה נתח שוק משמעותי. על פי נתוני נילסן כבש המותג 12% נתח שוק כספי ו- 12% נתח שוק ביחידות בשנת 2010.



"השקת קטגוריית הדאודורנטים של גרנייה בישראל במרץ 2010 הניבה תוצאות מצוינות, גם בהשוואה להשקת הסדרה במדינות שונות ברחבי העולם. ההשקה פנתה לפלח שוק משמעותי בשוק הדאודורנטים בישראל, שהעלה דרישה לפיתוח הסדרה החדשה", אומרת אדוה גדז', מנהלת השיווק של גרנייה ומוסיפה: "אנו צופים כי בתום שנת 2011, שנת החדרת המוצר לשוק, נכבוש נתח שוק כספי של 15% ונמשיך להיות שחקן בולט ומרכזי בשוק הדאודורנטים בישראל".



סדרת הדאודורנטים החדשה, מינרל אקטיב דריי, מיועדת להגנה עד 48 שעות ומעניקה תחושה יבשה באופן מיידי. הסדרה מכילה רכיב MINERALITETM מהטבע- מינרל ממקור סלע וולקני בעל יכולת ספיגה יעילה ומותיר את העור יבש, נעים ורך למגע.



עיצוב אריזה חדשני – ספרי עם מנגנון נעילה ON/OFF לפתיחה וסגירה מבוקרת ורול באריזה מתאימה (ניתן להניחו הפוך) לניצול מרבי של החומר.



בשלב ההחדרה של סדרת הדאודורנטים מינרל אקטיב דריי לישראל יושקו 6 מוצרי ספריי/רול בניחוחות מרעננים. עד סוף שנת 2011 תורחב ההפצה עד לכ- 1700 נקודות מכירה ברחבי הארץ (רשתות פארם, המזון ובפרפומריות פרטיות), במחיר היכרות של 16.99 ₪ במקום 24.99 ₪.



השקת הסדרה החדשה תלווה בקמפיין טלוויזיה (באמצעות משרד הפרסום "פובליסיס גלר- נסיס") תחת הסיסמא: "48 שעות של הגנה, העור נושם והתחושה יבשה באופן מיידי".

אולי יעניין אותך

עודד טהורי צילמה אפרת קופר
los arango blancoלוס אראנגו טקילה בלאנקו מחיר 159
pizza_box
דרמה פילינג דר להבית אקרמן 260שח במקום 300 שח מחיר השקה צילום טל טרי (1)
שיר הלפרן אורי זיקרי ושיראל ברגר צילום אמילי ויסמן (2)
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872
davidocvich-monkeytech
עודד טהורי צילמה אפרת קופר