לנקום, המותג הבינלאומי בתחום הטיפוח היוקרתי והאנטי אייג'ינג לעור הפנים, יוצא במהלך שיווקי והודיע היום על השקת סדרת מוצרי טיפוח המיועדת לגבר – MEN LANCÔME.
מלנקום נמסר כי המהלך השיווקי האסטרטגי של פניה לעולם הגברים עלה משום שדפוסי ההתנהגות והתרבות של עולם הגבר השתנו מאוד בשלושת העשורים האחרונים. "בשנות ה- 80 נערי הזהב שלטו בכיפה", אומרים בחברה, "אלה בנו את חייהם בעיקר סביב העבודה והחתירה להצלחה מקצועית וחברתית. שונים מהם היו הבחורים של תחילת שנות ה- 90, שחיפשו דרכים אישיות יותר להביע את עצמם ולהעביר את חיייהם: ספורט, תחביבים ופנאי הפכו להיות חשובים יותר עבור גברים אלה. בשנים הראשונות של המאה ה-21 גברים רבים מצאו עצמם בקונפליקט וחיפשו מפלט בערכים בסיסיים ובאידיאלים שמרניים יותר. תקופה זו של "צנע" הגיעה אל סופה ב- 2004 וגברים החלו מייצגים גישה חדשה, תרבותית, טרנדית והפוכה לרוח ששררה בקרבם קודם".
מי שנבחר לייצג את הקו החדש הוא השחקן הבריטי קלייב אוון. אוון נטל חלק בהפקות הוליוודיות גדולות וגם בסרטים עצמאיים והיה מועמד לאוסקר וזכה בפרס "גלובוס הזהב" ובפרס BAFTA לתפקיד שחקן המשנה הטוב ביותר בסרט "קרוב יותר". טרם הופעותיו בקולנוע הופיע קלייב אוון זמן רב בתיאטרון ובטלוויזיה. בין הצלחותיו ניתן למנות את: המלך ארתור (2004), עיר החטאים (2005), האיש שבפנים- בבימוי ספייק לי (2006), THE GOLDEN AGE (2007) ו- “Shoot’em Up" (2007).