מותג הטמפונים, Tampax מבית פרוקטר אנד גמבל יוצא, זו השנה השנייה, בפעילות קיצית מול קהל הצעירות בשני מוקדים: קמפיין אינטרנט וקמפיין שטח באילת, מוקד הבילויים המרכזי של בני הנוער בימי הקיץ.
מהחברה נמסר הבוקר כי קמפיין האינטרנט שעולה בימים אלו באתרים מובילים, מתמקד בבחירת צוות של 3 כתבות שטח לסיקור אירועי Tampax באילת למשך 5 ימים מלאים. מידי יום תישלח משימת Tampax לנרשמות מראש כאשר, הצוות הזוכה יזכה להסעה לאילת, אירוח בבית – מלון, כניסה לכל האירועים ושלל הטבות ופינוקים.
במקביל, החל מה-15 באוגוסט יפעלו אוטובוסים ייחודיים וממותגי Tampax ברחבי העיר אילת ויציעו לצעירות נסיעות חינם לכל מקומות הבילוי בעיר. האוטובוסים יפעלו במהלך שבועיים ובמשך 12 שעות ביום. במהלך כל ימי הפעילות תסתובבנה דיילות של Tampax במוקדים המרכזיים בעיר ויחלקו עלון המכיל דוגמיות של הטמפון החדש לסדרת Tampax comfort – הטמפון עם ה"חצאית".
רבקה קהת, מנהלת תחום ההיגיינה בפרוקטר אנד גמבל בישראל: "לאור הצלחת הפעילות מול הצעירות באילת אשתקד, החלטנו להמשיך את הנוסחה המנצחת. שכן, השילוב של אילת כמקום בעל ריכוז גבוה של נופשות צעירות והקיץ שהוא הזמן בו בנות מתחילות את השימוש בטמפונים, המתאימים לשימוש בעת לבישת בגדי ים ורחצה בים – צלח מאד בשנה שעברה".