מותג הספורט והלייף סטייל SKECHERS מבית MGS יוצא בקמפיין להשקת סנונית אביב 2023 ראשונה – קולקציית נעלי SKECHERS SLIP-INS – לנשים, גברים וילדים עם טכנולוגיה מיוחדת פורצת דרך המאפשרת פעולת נעילה פשוטה וקלה, ללא עזרת ידיים וללא צורך להתכופף – , פשוט מכניסים את הרגל פנימה ומוכנים לתנועה.
הקמפיין עולה השבוע בטלוויזיה בערוצים קשת 12 ורשת 13 , חסויות בתוכנית "הישרדות" וערוצי הספורט , סושיאל מדיה, דיגיטל ובנקודות המכירה.
לדברי אולה חכמוב, סמנכ"לית שיווק של המותג סקצ'רס בישראל: "אנחנו גאים להשיק את קטגורית SKECHERS SLIP-INS בישראל – דגמים המצוידים בטכנולוגיה פורצת דרך TOUCHLESS FIT™ המאפשרת הכנסה והסרה של הרגל לנעל בצורה פשוטה וחלקה בלי עזרת ידיים ובלי צורך להתכופף. זהו פיתרון מושלם לכלל האוכלוסייה, בוגרים וילדים בכל סיטואציה יומיומית וגם לאוכלוסייה בוגרת , לאנשים עם מוגבלויות , נשים בהריון, לטיסות וטיולים ובכל יום. הקטגוריה כוללת מגוון דגמים במגוון עיצובים וצבעים".
טווח מחירי הדגמים בישראל – 349.9 ₪ – 449.9 ₪ ודגמי ילדים – 199.9 ₪.
הדגמיםישווקו ברשת חנויות SKECHERS , באתר www.skechers.co.il, ,ברשת מגה ספורט ובחנויות מובחרות.
המותג סקצ'רס נולד בשנת 1992 בקליפורניה כעסק משפחתי של של אב ובן . כיום, סקצ'רס היא מעצמת נעליים עם שם בינלאומי וחנויות בכל העולם: מעל 4,170 סניפים בפריסה עולמית, קנדה,צ'ילה, איטליה, אינדונזיה, אוסטרליה, ישראל ועוד. סקצ'רס מציעה מגוון רחב של מוצרים – נעליים לכל גיל בכל סגנון, מסניקרס ליום יום ועד לנעלי ריצה מקצועיות, נעלי הליכה, אימון, נעלי פילאטיס ויוגה אפילו ריצה בתנאי שטח. הנעליים מצוידות בטכנולוגיות מתקדמות עם דגש על נוחות בינהן: Memory Foam, Arch Fit, Max Cushioning ועוד. בנוסף מציע המותג בגדי ספורט ואביזרים נלווים.