מותג הספורט "פומה" מתרחב: פותח 2 סניפים חדשים ומשפץ סניף קיים בהשקעה כוללת של 3 מיליון

"פומה", מותג הספורט, מתרחב ומתחדש. במהלך חודש אפריל 2005 ישיק המותג שתי חנויות חדשות, בביג פאואר סנטר בבאר שבע וברחוב שינקין בתל אביב, ומשפץ את חנות המפעל הותיקה שבדרום תל אביב, סניפים אלו מתווספים לחנות הדגל הממוקמת בקניון עזריאלי בתל אביב. בהקמת הסניפים החדשים ושיפוץ חנות המפעל הושקעו 3 מיליון ₪.



הסניפים החדשים עוצבו בהתאם לתפיסה שיווקית ומדיניות החברה העולמית ליצור זהות אחידה בכל חנויות פומה ברחבי העולם. תכנון החנויות וחלוקת החלל התבצעה על פי ההנחיות, הסטנדרטים של חברת "פומה" בעולם, ועל פי קריטריונים של אסתטיקה, נוחות ושיווק, כך שכל נישה בחנות משויכת לקטגוריה שיווקית אחרת בהתאם לקולקציות השונות של "פומה".



סמנכ"ל השיווק של "פומה", אייל פינטו: "השנה נשים דגש שיווקי על P.O.P – חנות בתוך חנות, ברשתות "מגה ספורט","סקאל ספורט" ו"ספורט ורטהיימר", כאשר חלק משיתוף הפעולה עם הרשתות יתבטא גם בהשקת ליין נעלי ריצה מקצועיות. בנוסף, תהא שנת 2005, שנה בה נפתח חנות קונספט בדיוטי פרי בנמל התעופה בן-גוריון. כאסטרטגיה שיווקית מרכזית, "פומה" אינו משקיע בפרסום מאסיבי ובקמפיינים גדולים, אלא באמצעות יחסי ציבור, אימוץ טאלנטים מתחום המוסיקה והבידור ומתן חסות לקבוצות כדורגל".



תקציב יחסי הציבור והפרסום של החברה מנוהל על ידי זאביק דרור יחסי ציבור, משרד המתמחה באופנה, צעירים וסגנון חיים, המטפל בכ-30 לקוחות.



"פומה", , מיוצג בישראל החל משנת 1982 על ידי "גרונדמן ושות בע"מ". מוצרי "פומה" נמכרים בארץ ב- 2 חנויות דגל וחנות עודפים בבעלות "גרונדמן ושות בע"מ" וב 300 נקודות מכירה.

אולי יעניין אותך

ניוזלטר
מסע לקוח
מודל עסקי
אסטרטגיה שיווקית
 סיוון - מנכלית ובעלים משרד ליעוץ שיווקי__צלמת - מירי ביטון
 עדכני 2022 צילום אסיה רביבו

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח