מותג הקפה Hi Café עם הפטנט הבינלאומי WONDERSEAL יימכר מעתה בכל סניפי "הריבוע הכחול" בכל רחבי הארץ, כך החליטה הנהלת הרשת בעקבות נתוני המכירות המרשימים בשלב ההשקה. רשת "הריבוע הכחול", שהיא המשווקת הבלעדית של המותג, מסרה כי תוך חצי שנה הצליח Hi Café לתפוס נתח שוק כספי של כ-5 אחוזים בקטגוריית הקפה המיובש בהקפאה בסניפים שבהם שווק. זהו הישג מרשים מאוד למותג הטרי.
Café Hi הושק לראשונה בספטמבר 2006 ב-20 סניפי רשת "הריבוע הכחול". לנוכח ההתלהבות שבה התקבל המוצר על-ידי הצרכנים, החליטה הנהלת הרשת כבר בתום החודש הראשון לעלייתו על המדפים להרחיב את ההפצה ל-50 סניפים. מעתה, כאמור, תורחב ההפצה לכל נקודות המכירה של הרשת – כ-130 סניפים (סניפי "סופר סנטר" ו"מגה").
הבעלים של חברת NE.S, נחמה שאקי, המפתחת של המותג וממציאת פטנט ה- WONDERSEAL: "הנתונים, בעזרת השם, משמחים מאוד, בעיקר על רקע העובדה שמדובר במוצר הדורש חינוך צרכנים, וכל איש שיווק יודע עד כמה תהליך זה הוא ארוך ומסובך. Café Hi הצליח ליצור לעצמו קהל אוהדים ללא כל פרסום. הוא פשוט עונה על צורך קיים ומדבר בעד עצמו. נראה שהצרכנים של Café Hi הם המפרסמים הטובים ביותר של המוצר".
סיפוק רב מהנתונים מביע גם יצרן קפה "כתר", רוני רג'ואן, שבמפעל הקפה שלו מיוצרות אריזות Café Hi: "הצלחת המכירות של Café Hi היא מעל ומעבר לציפיות ממותג חדש בשוק שהנאמנות בו היא מרכיב דומיננטי מאוד. האתגר הנוכחי הוא לשחזר את ההצלחה בכל סניפי הרשת ברחבי הארץ". במקביל להרחבת השוק הישראלי נעשים מאמצים לשווק את Café Hi גם לחו"ל. בעקבות החשיפה בתערוכת המזון הכשר שנערכה בניו-יורק לפני חמישה חודשים, משלוח ראשון של אריזות Café Hi יצא בחודש שעבר לארצות-הברית.
Café Hi הוא קפה נמס מיובש בהקפאה בטעם טבעי המשווק בצנצנת עם הפטנט WONDERSEAL – מנגנון מיוחד השומר על הטריות והארומה של הקפה עד הגרגר האחרון. בכל פתיחה של הצנצנת משתחררת כמות הגרגרים הרצויה להכנת ספל קפה תוך הגנה על שאר הגרגרים מפני "בריחת" ארומה. Hi Café הוא רק תחנה ראשונה בשיווקו של ה-WONDERSEAL. בכוונת חברת NE.S לשלבו במוצרי מזון רלוונטיים נוספים. שאקי: "הפוטנציאל המסחרי של WONDERSEAL רחב מאוד. קיימים לא מעט סוגי מזון הזקוקים להגנה, וכבר בשלב זה הפטנט מעורר עניין אצל לא מעט גורמים בתעשיית המזון העולמית".