מותג חדש בשוק מוצרי התינוקות: HEART

לשוק הצומח של מוצרי תינוקות והריון בישראל מצטרף בימים אלה שחקן חדש: HEART מותג על חוצה קטגוריות בתחום מוצרי ה-Fast moving – מוצרים הנצרכים באופן שוטף. האסטרטגיה השיווקית של המותג תתבסס בהתחלה על שיווק מוצרי פרימיום "בעלי יתרון יחסי מוכח העונים על צרכים אמיתיים ובלתי מסופקים של שוק המטרה, כולל מוצרים בקטגוריות חדשות שאינן קיימות כיום בישראל." בשלב ראשון ייצאו למדפים אביזרי הזנה, אביזרי שינה ומוצרים חדשניים בתחום הטואלטיקה, ההיגיינה והיגיינת הפה לפעוטות. בתוך חצי שנה יצטרפו אליהם גם מוצרי מזון לפעוטות וכן מוצרים לנשים הרות.



ההשקעה הראשונית במותג נאמדת בכ–500,000 דולר, והיא כוללת פיתוח מוצרים חדשים וחדשניים, עיצוב אריזות ופעילות החדרה, הכוללת קמפיין אינטרנטי, השקת אתר אינטרנט, דיוור ישיר לקהל המטרה – יולדות, נשים הרות והורים לפעוטות, פעילות BTL בנקודות המכירה ופעילות מול הקהל המקצועי. המוצרים ישווקו ברשתות הפארם המזון, בחנויות מובחרות של הרשת הרביעית ובחנויות המתמחות בתינוקות. ההפצה תיעשה על-ידי חברת רנדי בע"מ, שהיא בעלת ניסיון עשיר בהפצת מותגי תינוקות כמו גרבר ומוצרי ג'ונסון אנד ג'ונסון.



המותג HEART הוקם ומנוהל על-ידי חמוטל יצחק ואוריאל קסלר. יצחק שימשה בתפקידים מרכזיים בחברת "פרומדיקו", ובין היתר ניהלה במשך שנים ארוכות את מערך השיווק של מוצרי התינוקות, ובכללם המותג "סימילאק" (תרכובת מזון לתינוקות) ומותג הבקבוקים הבטוחים "B FREE". במסגרת זו נזקפת לזכותה הובלת הקמפיין נגד שיווק בקבוקים המכילים ביספינול.


קסלר שימש מספר שנים כמנכ"ל החברה הבת של "פרומדיקו", שעסקה בייזום, ייבוא, שיווק והפצה של מוצרי מזון, ביניהם גם מוצרי התינוקות של החברה. הוא התמחה בפיתוח המוצרים, בתכנון הייצור והתרכובות, בסחר ובניהול, כולל טיפול בהיבטים הרגולטוריים.





לדברי חמוטל יצחק: "לכל מוצרי HEART יש ערך מוסף כלשהו. חלקם מביאים עימם שיפור של הקיים בהיבט מסוים – כמו בריאות, נוחות, הנאה, טעם, שמירת הסביבה וכו', ואחרים מביאים עימם פתרון חלוצי בקטגוריות חדשות, שהן כשלעצמן בעלות ערך מוסף לצרכן.


"אנחנו מתחייבים לעשות כל מאמץ כי לייצר מוצרים טובים יותר תוך שיפורם המתמיד, מתוך אמונה שהדרך היחידה להניע תהליכי שיפור בסובב אותנו היא עשייה ושוחרת טוב. בהתאם לכך המותג ישתמש במשאבי התקשורת השיווקית שלו להעברת מסרים של תקשורת מקרבת בין הורים לבין עצמם ובין הורים לבין ילדיהם ויקפיד על מחירים שיבטיחו נגישות לכל בית."

אולי יעניין אותך

ניוזלטר
מסע לקוח
מודל עסקי
אסטרטגיה שיווקית
 סיוון - מנכלית ובעלים משרד ליעוץ שיווקי__צלמת - מירי ביטון
 עדכני 2022 צילום אסיה רביבו

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח