בבסיסו של מהלך המיתוג-מחדש עומדת ההבנה כי התקשורת הראשונה בין הורה לילדו מתקיימת באמצעות מבט, וכי יחד הם מגלים עולם – התינוק את סביבתו, וההורה את ילדו.
המהלך בוצע באמצעות סטודיו ג'2 ובהדרכתה של מירב פלם, בהיקף של למעלה מ- 300,000 ₪ והוא כולל, בין היתר, עיצוב לוגו חדש בדמות זוג עיניים, שימוש בפלטת צבעים מובחנת של צבעי היסוד, ומזיגת העולמות של עיצוב האופנה, הפנים והמוצר – אל תוך תחום מוצרי התינוקת, כך שבכל פריט שימושי יהיה גם אלמנט עיצובי. ההדפסים החדשים זכו לעיצוב מיוחד ומקורי של האומנית בתיה קולטון בלעדית עבור המותג, וזאת לצד שיתוף פעולה אומנותי נוסף שלהם עם המעצבת מירב פלם – בעלת המותג "מנואלה". שיתוף פעולה זה יכלול ליין ייחודי של תיקי ילדים ובובות רכות, המזוהות עם המעצבת. עוד כולל המהלך רישום של שני סימני מסחר חדשים בארץ ובעולם.
מהלך זה עלה כצורך הודות לצמיחתו של SIMPLY GOOD בארץ וגם בעולם ושקידתו על פיתוח מוצרים חדשים לצד שכלול של מוצרים קיימים.
"כל מוצרי המותג סימפלי גוד עומדים בתקינה בין-לאומית מחמירה ועל כל מוצר שיוצא תחת ידינו נרשם פטנט", מסבירים אלינור ואישי, בעלי המותג; "זיהינו לאחרונה את הצורך לייצר בידול ברור ממוצרים אחרים הפועלים בשוק התינוקות ומאמינים כי המהלך יסייע במיצוב ברור של המותג וייחודו, ויאפשר את זיהוי הלוגו במבט אחד ויחיד".